vill ha lila fleecetäcke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Balans
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 358
B

Balans

jag vill få tag på ett lila fleecetäcke i stl. 135, letattunt,men kan inte hitta något!ngn som vet??
vill ha rätt stark lila, ej ljuslila..

Sv: vill ha lila fleecetäcke!

Kan ev hjälpa dig skickar privat med..
mvh El

ååååh, jag vill också ha!

Någon som vet var man kan köpa lila dressyrschabrak?
Passande 17,5 sadel.

skickar privat med till dig...
mvh el

www.br.nl

detta är en grossist, men är nog fler o fler som säljer deras varor även i sverige. Ett år hade dom allt i lila, eller som dom sa ultraviolett....benskydd, täcken, kläder till ryttaren osv :bump:

kolla på eko. jag har köpt lila fleece täcke där. jätte snyggt !

kolla eko ! köpte lila shabrak nu i veckan.

Zelma skrev:
www.br.nl

detta är en grossist, men är nog fler o fler som säljer deras varor även i sverige. Ett år hade dom allt i lila, eller som dom sa ultraviolett....benskydd, täcken, kläder till ryttaren osv :bump:

Haha, såg själv att dom även nu har i lila...bara en annan nyans med annat namn. Gäller bara att hitta butik som vill ta hem åt dej ;) men jag vet att det finns en svensk agentur numera. Sök på google så hittar du den nog. Och där bör du ju finna butiker som säljer deras varor.

eko?vad är det för något?finns det någon hemsida?

tack för alla svar!!:bow:

Jag har ett JW fleecetäcke som är starkt lilafärgat stl 145 men det finns i 135 också.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Zpunk
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
519
Senast: warg
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V