Bukefalos 28 år!

C

Carisma72

Ni som använder "foder vinäger" eller äppelcider vinäger (är kanske samma sak?):confused:
Vad har ni det mot/för och hur började ni använda det?
 
Sv: Vinäger

Ger ca. en tesked per dag. Innehåller lite vitaminer och mineraler och sägs rensa kroppen från slaggprodukter. Folk som bantar brukar dricka ibland äppelcidervinäger för att de sägs öka fettförbränningen (eller nått) och mina hästar är lite småmulliga, inte för att jag märker så stor skilnad men ändå. Tror att fodervinäger och äppelcidervinäger är det samma möjligen är fodervinäger lite utspädd.
 
Sv: Vinäger

Vi ger hästarna ca ½dl äppelcidervinäger varje dag... Och dom blir finare i pälsen och allmäntillståndet... dricker själv 2msk vinäger varje dag... ! =)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 357
Senast: Badger
·
Hästvård Undrar lite hur pass farligt är domosedan för människor? Min häst är besvärlig att ge medlet och slänger en del med huvudet men...
Svar
13
· Visningar
1 151
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Empalie
·
Foder & Strö Det börjar låta illavarslande va r jag bor med att hitta tillräckligt med hö att köpa till hösten/vintern.Funderar på att slå eget att...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: finapina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp