Sv: Vindskydd

Fast här bör du se upp, därför att du måste ha en sjukbox i anslutning till lösdriften. Fö måste även jag ställa den frågan, är tanken att hästen ska gå ensam?

Icke. Jag har nyligt haft djurskyddsinspektören här hemma och det var helt ok att jag har tillgång till sjukbox hos grannen.

Sv: Vindskydd

Icke. Jag har nyligt haft djurskyddsinspektören här hemma och det var helt ok att jag har tillgång till sjukbox hos grannen.

Därmed inte sagt att alla inspektörer är lika toleranta och accepterar ett stall en bit bort då det står att sjukboxen ska vara i ett närbeläget i förhållande till lösdriften.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 945
Senast: ako
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 138
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 105
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka