Vinter 9-10, del 3!

Sv: Vinter 9-10, del 3!

Ja precis! Fikat och tjata är ju det viktigaste :D

Och blä vilken natt/morgon.

Igår kaskadkräktes Tilde upp hela nattmålet så idag fick hon inget, dessutom har hon ont i magen för hon har inte bajsat så de var lite kämpigt i natt men hon lugnade ner sig utan tutte och somnade om till kl 7 :bump:
Storebror fixade frukost själv, han hade öppnat kylskåpet och ätit sin youghurt och sen remoladsås!!
Där efter har han tömt hela min sminkväska på alla mina foundation, det var i hans hår, i en tom läskflaska och över hela väskan :cry:
Jädrans unge, den låg ju längst in längst underst i badrumet!
Tagit av korken på allt, så maskaran är väl torr nu.
Efter badet igår hade inte pappa lagt upp shampoot igen, så han hade lite sånt i håret oxå.
Ingen fara än så länge, men han har någonstans i huset även hittat en spritpenna och dragit 3 varv i ansiktet!

Jag som knappt sovit nått i natt tog sovmorgon för att se lite levande ut om jag ska försöka sälja nått. Vaknar 8:55 och då är de kvar hemma, nä då har maken smsat dagmamman och sjukanmält honom :confused:
Ringer upp henne, fram med t-röd och bort med spritpennan, in i duschen och tvättar ur de värsta i håret, på med kläder och åka.

Alltså, det här är väl sånt som ALLA barn gör? Och oj vad dagmamman skrattade åt han morgonhyss!

Han har 92 i både tröjor och byxor. Får se den 25e hur "stor" han är.

Ja, nästiltill! E har storlek 74, mössor tar jag av storebrors redan nu. E har nu samma kläder som när A började dagis. Märkligt att de kan bli så olika!

Varför sjukanmälde maken honom? Ja-det är sånt alla gör :laugh:

Ha ha, det låter som att han var välstylad Rasmus :D

Nu är det förresten dags för ny tråd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja-gör en du!!:)

Varför går det förresten att skriva trots att det är mer än 2000?

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Blyger
·
R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 086
Senast: Hedinn
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
1 071
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
400
· Visningar
9 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka