Vinterjacka

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 113
T

Tican

Letar efter en kort och väldans varm o go jacka, men som man kan röra sig i. Ideer? Har växt ur min Kyra K Edith *stor sorg*, en likadan är ju en möjlighet.

Sv: Vinterjacka

Jag har min sambos Fristads-jacka i stallet! Mycket varm och go jacka som är precis lagom kort för att även rida i :love: ...Sen är den enormt slitstark! :bow: Rekommenderas! Dock inget om man är ute efter att "flascha" för kompisarna i stallet :devil: ...men för oss som gillar funktion före mode är den perfekt!

//Alice

Jag har en Kyra K Edinburgh till salu... :angel:
Men den kanske är för lång? (normal jacklängd m dragsko i midjan)
Har ju iofs knappar på sidorna som går att knäppa upp.

/Jossan

Har Kyra K Coaching, den är kort och hur jäkla varm som helst! Det är en liten varning på den, för det går inte att mocka eller cykla i den, för då badar man i svett sen :D

Jag ska köpa en fristadsjacka från skolan tänkte jag, de är bra i modellen och dessutom väldigt varma, hållbara och bra. Kostar inte speciellt mycket heller.
Okej, inte de finaste jackorna man kan hitta kanske ;) men de är defintivt prisvärda!

Vill du ha en lite snyggare jacka är väll Kyra, Musto m.fl. tänkbara alternativ?
Har ingen musto, men har hört att de ska vara väldigt bra. En Kyra har jag dock, den är superbra, hållbar, andas är jätteskön osv. har bara positiva erfarenheter av den, har även andra Kyra K produkter, så det kanske är en ny kyra jacka du ska satsa på då? :)

Fanns någon som tipsade om jackor från, hmn.. heter det RT sportline? eller något liknande i alla fall.. de hade många snygga jackor!!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår... 2
Svar
27
· Visningar
3 715
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Sharpless
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 195
Senast: qitis
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka