Vinterkräksjukan?

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare MalinA85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 957
M

MalinA85

Har funderat lite och undrar om min hund kan bli smittat nu när min dotter har fått vinterkräksjukan:confused:
någon som vet det???

Sv: Vinterkräksjukan?

vad bra då ska jag inte vara orolig för det mer :D

Sv: Vinterkräksjukan?

Hörde en människa berätta på bussen om en mardrömstid hon haft som "barnskötare" (som hon var mormor till)till ett par som rest på semester. 3 barn och en hund. Enligt henne blev alla magsjuka i nästan en vecka dagar - inklusive hunden.
Hon beskrev livligt det kaos som blev med tvätt och brist på mat - ingen ville komma dit.
Synd att man inte kan stänga igen öronen, jag fick höra antingen jag ville eller ej.

Liknande trådar

R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 550
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
819
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 584
Senast: ii-ssa
·
Hundhälsa Malte har droppat lite blod från snoppen de senaste tre dagarna. Vi har hittat små fläckar i sängen och på golvet. I förrgår åkte maken... 2
Svar
22
· Visningar
1 568
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka