Vinteroverall

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare FlygandeAnanas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 2 482
F

FlygandeAnanas

Känner mig sugen att köpa en overall att ha i stallet då dom ser riktigt mysiga ut + att det börjar bli kallt ute.

Har spanat in H**ks reflexoverall men har inte råd att köpa en sådan. Någon som har ett tips på ett billigare alternativ under tusenlappen? och vad ni i sådana fall tycker om den?
:)

Sv: Vinteroverall

Köpte förra året en reflexoverall (gul) på jula för 399 kr som jag älskar. Syns bra gör man också:) Funderade på en som kostade 299 kr men den var så klumpig så det blev denna i stället. Nackdelen är väl just att den är så ljus i färgen så allt syns, har tvättat den en gång men tycker inte att det förstörde den självlysande effekten speciellt mycket. Har inte kollat vad som finns i år men dom brukar ha till vettiga priser.

Jag har köpt en ridoverall på Gekås i ullared.. men jag vet inte om det finns några kvar, köpte min i september. tror den kostade 599:-

Har en gul reflex-jacka så jag vet hur hopplösa dem är att hålla rena men ändå så praktiska ^^ Men den du har nu, är den varm och så?

Har ganska långt att åka dit tyvärr :c Men hur ser Overallen ut? :)

Det låter som den fungerar bra att rida i :D Den är inte hal eller något? inte för jag hade tänkt fräsa omkring barbacka i slalom men ändå

Har en marinblå från FinnTack som är superbra, har hängt med ett par år nu.
Används främst till ridning/körning.
Brukar knyta ärmarna runt midjan (Dagisbarn-varning!) när jag är inne i stallet.

Taget ur den nålade tråden "Är din tråd borta" skrev:
Att lägga in upphovsrättsskyddat (copyrightskyddat) material (butiksbilder etc) är givetvis inte tillåtet.
Skogstrollet, kanske vore bra att läsa den tråden... :idea:

400 spänn på Jula kostade denna
31975424.jpg

Bilden är tagen förra vintern när det var bra mycket kallare än den här. Är alltså inne på andra säsongen nu och den är underbar!!! Visst syns skiten på den men vad sjutton gör det. Jag syns ändå oerhört bra när jag är ute och är varm!!! :D

Har en overall från Jacson. Jätteskön, varm och go samt går dessutom att dela med blixtlås så det blir jacka och byxor om man vill. Köpte den från buktik på Tradera för 400 någonting. Flertal reflexer på också.

Vad mysig den ser ut att vara :love: kommer nog bli en sån

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Raderad medlem 147980
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 111
Senast: mumin
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka