vindvissla

Trådstartare
Jag är för snål för att uppdtera mitt McAfee, och nu har explorer börjat öppna egna fönser helt plötsligt i tabbar. Den hoppar även över bokstäver när jag skriver. Visst finns det gratis antivirusprogram? Detta är ju hur störigt som helst.

Sv: Virus?

Du kan ju ladda ner ett gratis anti-virus program som AVG http://free.grisoft.com/.

Du kan ju också byta till Firefox om du vill ha en lite säkrare webbläsare. Om du vill bli 100* säkrare så kan du skaffa t.ex. Ubuntu Linux, men det är nog lite väl "overkill" för dig.

Vi är nog sjukare än jag trodde, jag kan inte ladda ner avg alls, tror den "tar över" eller nåt, och så står den på 1% i tio minuter sen säger den "run" och sen "error"......

Min Startbar där nere försvinner med jämna mellanrum och så gör även ikonerna till programmen på skrivbordet. Ska jag ta med min stackars dator till hospitalet?

Du kan inte ladda ner det på en annan dator och föra över det med en cd eller USB-minne då?

Nu lyckades jag tror jag, funkade inte fån download.com utan jag fick köra det från avgs sida. Det har hittat två virusgrejjer redan, får väl se om det funkar nu! :D Tack för svaren

Följdfråga.
Jag har avg och är väldigt nöjd med det.
MEN nu verkar det som de ska ta bort gratisversionen och man måste köpa version 8.0. Och jag är snål :angel:
Ska gratisversionen försvinna?
Vad göra? Köpa nån av deras andra versioner eller ta ett annat virusprogram? Jag har explorer.

Jag har AVG 8.0.100 och det är gratis. Mig veterligen ska inte Freeversionen bli betalversion.

Har ud inte råkat ladda ner 30-dagars gratis betalversionen då? testa avinstallera och ladda ner ett nytt gratis?

Nej, det tror jag inte. Har haft det sen i april. Men får en inforuta om att jag behöver uppgradera till version 8.0 innan deadlinen den 25e juni, för efter det datumet kommer inga nya uppdateringar finnas tillgängliga för mig/min version(?) Men de kanske bara försöker skrämmas..?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Jeps
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 088
Senast: lirco11
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka