Vita Pikeurbyxor

Sv: Vita Pikeurbyxor

Du kan ju alltid kolla med henrikssonsridsport om hon kan ta hem... För det verkar ju inte finnas i grundsortimentet...

Jag tror att Horze kan ta hem dem om du ber dem, jag pratade i förra veckan med hon som är butikschef för sverige butiken och enligt henne skulle det inte vara några som helst problem för mig att be dem ta hem olika modeller osv. bara om jag viste vilken storlek det var jag skulle ha på produkten de skulle ta hem.
(i och för sig lite lättare för mig som bor i Stockholm men kan du nog också göra även om du inte bor i Stockholm).

FT_ryttare skrev:
Vart kan jag hitta vita pikeurridbyxor av modellen montana elle rmondega???
Hoppas de finns.

Har ett par montana, är till 99% säker på att det är montana. Dom är höga i midjan, dressyr modell. Dom är nästan vita, liksom lite mer gräddvita/äggskal och jag tror det är den färgen som finns i montana inte vit vit ...kritvit.

Redan svarat angående Horze:
Salinero skrev:
Jag tror att Horze kan ta hem dem om du ber dem, jag pratade i förra veckan med hon som är butikschef för sverige butiken och enligt henne skulle det inte vara några som helst problem för mig att be dem ta hem olika modeller osv. bara om jag viste vilken storlek det var jag skulle ha på produkten de skulle ta hem.
(i och för sig lite lättare för mig som bor i Stockholm men kan du nog också göra även om du inte bor i Stockholm).

Liknande trådar

Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
195
Senast: Angel
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 124
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V