Vita ridbyxor

fejko

Trådstartare
Hur får man dem vita igen? Har försökt tvätta dem tre gånger varav två ingnuggade i Yes men fläckarna går inte bort :cry:
Är det bara att slänga o köpa nytt?

Hur får man dem vita igen? Har försökt tvätta dem tre gånger varav två ingnuggade i Yes men fläckarna går inte bort :cry:
Flytande ariel brukar jag använda och det tar det mesta! Bästa ja någonsin provat! Vet dock inte hur det blir när dom redan är tvättade ett par gånger men annars är det värt att komma ihåg till nästa gång! :)

Flytande ariel brukar jag använda och det tar det mesta! Bästa ja någonsin provat! Vet dock inte hur det blir när dom redan är tvättade ett par gånger men annars är det värt att komma ihåg till nästa gång! :)
Absolut värt ett försök! Tack för tipset :)

Tipsar också om galltvål. Har använt det på vita schabrak för att få bort färg från sadeln och det funkar riktigt bra!

Tipsar också om galltvål! Sen kom jag även att tänka på Vanish, har du provat det? Finns i en vit burk nuförtiden som är extra lämpad för vittvätt :)

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 837
Kläder & Bli fin Jag ska ha min mormors brudklänning under en del av bröllopsfesten :). Men, den har varit på kemtvätt utan att alla fläckar gick bort... 2
Svar
22
· Visningar
2 021
Senast: Fibusen
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka