Vita tävlingsridbyxor, helskodda

Sv: Vita tävlingsridbyxor, helskodda

Jag följer tråden med spänning, mitt högsta krav är att de ska sitta perfekt, alla andra vita ridbyxor jag haft har varit för korta i benen och för små i grenen :crazy::rofl: Vill ha ett par om är SKÖNA den här gången.
 
Sv: Vita tävlingsridbyxor, helskodda

Du kan hitta Roping Jennifer hos bla Lillh*sten i Stav,Gr*nd prix tror att Er*ks hästshop har dem också:idea: Prisvärda tycker jag:)
 
Sv: Vita tävlingsridbyxor, helskodda

hade MH förut, gillade dem inte alls... stela som bara den både nytvättade och använda.,.. blev små hål där skoningen var fast sydd plus att de hade jättedålig passform, iaf för mig. Har pikeur nu, lugana tror jag de heter, SUPER! höga i midjan men funkar att vika ner ett varv :)
 
Sv: Vita tävlingsridbyxor, helskodda

Vill ha ett par pikeur lugana, såå snygga :love: Men dyra :(

*kl*

I morgon ska jag beställa ett par från hippson som jag hoppas passar :crazy: Trop ride, 3/4 skoning. Återkommer senare (om några dagar?) med hur de passade, håll tummarna!!! :bump:
 
Sv: Vita tävlingsridbyxor, helskodda

Nej deras hemsida är för företag. Du får traska in på Gr***g*rden, dom har dom i alla fall på vår lokala affär. :idea:
 
Sv: Vita tävlingsridbyxor, helskodda

Finns en sort Equiline på Kings i S-vall, dyra, men snygga o bra. Kolla!:)
 
Sv: Vita tävlingsridbyxor, helskodda

Jag kör med dem från hööks och de sitter som gjutna :bump:
 
Sv: Vita tävlingsridbyxor, helskodda

Har ett par Jacson Classic Touch, helt perfekta! Väldigt sköna för en billig peng och det blir heller inte sunkiga trots många tvättar.
 

Liknande trådar

Utrustning Har tidigare i flera år kört med pikeur cindy men köpte i vintras ett par Gersemi sunna eller nåt liknande? tror jag de hette iaf...
Svar
6
· Visningar
1 880
Senast: kvandi
·
Utrustning Är på jakt efter ett par snygga och bra skoridbyxor som inte kostar flera tusen. Har ett par från Hööks men är ej nöjd med dom,tycker...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: charmant
·
Utrustning Är på jakt efter nya ridbyxor, har förvisso inte råd att köpa några just för tillfället men ska investera i ett par stycken i slutet av...
Svar
1
· Visningar
1 067
Senast: Nomsan
·
J
Utrustning Dags för ett par nya helskodda. Helst skulle jag vilja ha tag på ett par med riktig skinnskoning men det verkar ju nästan omöjligt eller...
Svar
13
· Visningar
1 657
Senast: jeslin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp