JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
VKRK fixade ridfest i helgen
Moderator
Hästnyheter
Helgens SM-tävling i paradressyr blev en framgång för Viarps Kör- och Ridklubb.
– Det märks att klubben lagt ned mycket jobb på...
Hästnyheter
I fjol arrangerade Viarps kör- och ridklubb SM i paradressyr för första gången. Även i år blir de arrangörer för mästerskapet under...
Hästnyheter
För första gången representeras ridsport på SM-veckan som går av stapeln den 2-8 juli, och det i form av paradressyr. Viarps Kör- och...
Hästnyheter
För en vecka sedan var det invigning av Viarps nya stall för storhästar. Invigningen kombinerades med den årliga öppet stall-dagen och...
Just nu funderar jag på... Del 3
Tjatter Jag har inte stött på droger annat än alkohol direkt, någon endaste gång i mitt liv. Jag har förmodligen mött en del personer som tagit...
sjoberga
2 minuter sedan
Svar: 1 106
Visningar: 43 857
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Äter frukost och väntar på att det ska sluta klia i ansiktet 😅
Hoppas på regn i helgen så det lägger sig lite.
Ska tävla på riktigt för...
Bison
6 minuter sedan
Svar: 984
Visningar: 37 301
Allmänt
Barn med magont
Kropp & Själ Jag var också ett barn som hade ont i magen för att jag inte ville gå till skolan (min ätstörning började i mellanstadiet när jag...
Sel
12 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Var med om en riktigt otäck grej idag! Hade morgonfodring och passade på att skritta ut barbacka i grimma. Vi brukar gå off-road och...
Mirtai
3 minuter sedan
Svar: 1 239
Visningar: 96 845
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Handskar, hjälm, bra skor och korta promenader till att börja med. Sen ut i terrängen utanför stigarna så han får lyfta på hovarna och...
Mia_R
4 minuter sedan
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Sådär var den tinkern jag hjälpte till att sköta en period, skulle inte uppleva honom som hård men en fruktansvärt envis, tålig och lite...
Grazing
5 minuter sedan