VM-affisch

Haukur

Trådstartare
Smyger in den här tråden här, vet inte riktigt om den får ligga men testar..
Undrar om ni vet om det går att få tag på affischerna från VM fortfarande och isf var? Har nämligen en pojkvän som är dalmas han har precis börjat intressera sig för Islandshästar och har förälskat sig i affischen (den med "dalahästen", Johannas Solfari från Oviksfjällen ). :D
Om det inte går att få tag på affischen, vet någon vem som tagit bilden så kanske man kan gå den vägen?

Senast ändrad:
Sv: VM-affisch

Maila SIF och fråga! De kan mycket väl ha affischer kvar, även om de av logiska skäl inte annonseras ut längre. ;)

Bilden är skapad av Ingela Bjurenborg.

Tack för svaret! Har redan fått mailsvar av SIF och dom hade affischer kvar:D
Nu blir pojken glad!

Jag vill gärna också ha en, vad kostade dem? :d

Kostade väl bara kring 10kr om jag inte minns allt fel?!

Liknande trådar

Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: cassina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
667
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 466
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka