JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
VM-loppet på Yonkers kan återuppstå
Moderator
Hästnyheter
EM på Vincennes i fredags, SM på Åby dagen efter och sent på under lördagen svensk tid avgjordes VM på Yonkers 800-meters bana i New...
Hästnyheter
B.B.S. Sugarlight laddas för en start i VM på Yonkers. Nu är det klart med kusk. Det blir den norske topp-drivern Vidar Hop. ...
Källa...
Hästnyheter
Det kommer bli många svenska tvåbenta stjärnor på plats på Yonkers Raceway när VM-loppet avgörs nästa lördag. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
En märklig händelse utspelade sig på Årjängstravet under söndagen. Först flera timmar efter att Höstbo Fredrik segerdefilerat i dagens...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Superglad för att katten både kissade och bajsade innan vi gick och la oss. Ingen smärta vad jag såg efteråt heller, och noll beteende...
Hoarfrost
Alldeles nyss
Svar: 1 540
Visningar: 54 964
Allmänt
Dejtingtråden del 38
Relationer Apropå födelsedagar kommer jag fortfarande ihåg min andra tinderdejts (typ 2016 tror jag ser var) födelsedag, bara för att det är 11...
Entourage
17 minuter sedan
Svar: 1 267
Visningar: 137 317
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Hur gör ni för att få dragkedjor jämna?!
Mvh hon som sprättat ena sidan fyra gånger nu...
Jamtland
21 minuter sedan
Svar: 1 553
Visningar: 84 470
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
26 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 75 917
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Finns det hjärterum finns det stjärterum enligt tilda
Trott
34 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 34 042
Hund
Tråden för spår
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...
Trott
37 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 46 654
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Vet inte om jag kollat fel, men de kallblodstravare jag sett på annons har varit så himla lätta i typen. :( Red ett sto för några år sen...
Habina
2 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag blir lite nyfiken på Instagraminlägget om tränset. Är rätt säker på märket, men hade varit kul att se bild på hur dålig kvaliteten...
Entourage
8 minuter sedan
Svar: 1 302
Visningar: 101 746
Grenar
Ridskoleryttare
Träning Lektionshäst! Har haft samma sto tre gånger nu. Gammal men pigg, har för mig 20+ och lite stel i ena varvet. Det var märkbart bättre...
Fabian In Memoria
29 minuter sedan
Svar: 965
Visningar: 101 505
Träning