Sv: VM- Tråd

Vi ska sitta klistrade framför Eurosport och hejja på Picc (och Malin)! :D :bump:

Är bra mycket mer stolt över henne nu än när hon fick in en väl avvägd spark på mitt högerknä när jag skulle klippa henne för ett par vintrar sen :devil:

Om någon inte har Eurosport men bor i Uppsala är ni så välkomna hem till mig för fälttävlanstitt. :laugh:

Måste vi ju ha en :) Särskilt nu när det inte sänds på Tv :mad: aicha är på plats vet jag iallafall och någon mer om jag inte minns helt fel :confused:

Den absolut roligaste bilden är iallafall på Mrs L ´s rumpa med undertexten "Svenskt stallhäng" på förbundets hemsida.

http://www3.ridsport.se/ImageVault/...h_382/id_14141/scope_0/ImageVaultHandler.aspx

:rofl::rofl::rofl: gissar att Mrs L inte riktigt håller med om att detta är så underhållande...:angel:

Berta-Lotta är ju där med! Hon facebookar ju iaf så lite info kommer det där.

:rofl::rofl::rofl: gissar att Mrs L inte riktigt håller med om att detta är så underhållande...:angel:

Nä men hon är inte här och säsongen har tagit slut när hon kommer hem så jag lär inte se henne förrän tidigast nästa år och då har hon glömt bort att jag framhävt detta :angel:

Nä men hon är inte här och säsongen har tagit slut när hon kommer hem så jag lär inte se henne förrän tidigast nästa år och då har hon glömt bort att jag framhävt detta :angel:

I dina drömmar....med min kännedom om Mrs L så kommer hon att jaga dig med grepen i högsta hugg hela nästa säsong!:devil:

Nu är laget uttaget och Viktoria och Malin står utanför.. Helt klart rätt beslut tycker jag!

Lite märkligt uttalande av Malin iof kan jag tycka :confused: Men iof så har hon ju blivit klantigt citerad förr...

"Det är klart att jag hade velat vara med i laget, man blir ju lite besviken och funderar på om de inte riktigt tror på en. Men samtidigt så har de ju skickat hit mig. Jag ska gå in för att göra en bra tävling, säger Malin Larsson."

Det är nog en aningens märklig citering och jag tror jag vet vad hon menar egentligen. Men men...

Med tanke på hela maskineriet som ska fungera innan hästarna ens är på plats och kan springa inför veterinären så ska man glädjas åt att alla hästar var pigga, frächa och får starta :)

knapp*

Dressyren startar ju idag, men sändningarna från eurosport är väl imorgon? Ikväll sänds reiningen?

Ja, dressyren är väl eftersänd, terrängen live och hoppningen minns jag inte om den är live eller sänds i efterhand..?

Vilken tur! :p Tittar på FEItv och var borta en snabbis från datorn, så trodde jag kanske hade missat för jag visste att hon skulle starta hyffsat tidigt. :)

Liknande trådar

Tävling Jag håller som bäst på att skaffa mig det som behövs för att kunna börja tävla. :crazy: Läst lite i TR, anmält mig till grönt-kort-kurs... 2
Svar
20
· Visningar
2 838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka