Weetherbeatha täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare turbos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 707
T

turbos

Där jag brukar shoppa,för er som inte läst mina tidigare inlägg ÄLSKAR jag udda saker i roliga färger..
Nu har de börjat med nya täcken Weetherbeatha
Se länk till deras hemsida på http://hem.bredband.net/denemt/

Vet inget om dessa täcker verkar ju bra men..
Undrar någon annan som haft dessa? Är de hållbara?
Visserligen står på hemsidan 1års garanti så de borde vara det.
Men ni som har eller har haft dessa täcken berätta gärna.

Sv: Weetherbeatha täcken

Hej
Jag köpte ett sådan i början av 90-talet och det var kanon bra. Hade det i många år utan att det läckte. Det hade även mycket bra passform. Med andra ord tycker jag det är kanon täcke.

Har haft ett fleec det var kanon ända tills hästen låg sönder det eller bet sönder det när han kliade sig...

Vet att de håller på o uppdaterar sidan.
Därför har de lagt dit länk till tillverkaren så länge..
Maila dem det gör jag om jag undrar,de brukar då skicka bilder.
Vet att ibland är det så att man inte får lägga ut tillverkarens bilder "offentligt" man måste först fråga om det

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 914
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 053
Senast: LelleLilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tidigare i somras skrev jag ett inlägg där jag undrade vad jag skulle göra med min ridning. Jag kände mig lite dyster inför höstterminen...
Svar
0
· Visningar
566
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka