westernsadel till ardenner

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Stoppard
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 801
S

Stoppard

Finns det någon ardennerägare här som har en westernsadel till sin pålle som kan komma med lite tips och rekommendationer?
Har precis skaffat oss en ardenner och är sugen på att skaffa en westernsadel, men är väldigt dålig på det här med sadlar. Är det någon som vet om det finns sadelutprovare eller butiker med westensadlar och utprovning inom rimligt avstånd från Värnamo?

Sv: westernsadel till ardenner

En bekant till mig hade ett ardennersto med westernsadel. Ska fråga henne i morgon vad märket var.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 741
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka