Westernträns.

attempt

Trådstartare
Vart hittar jag snygga westernträns till ett pris som inte skrämmer iväg innehållet i plånboken?
:p

Sv: Westernträns.

Jag köpte ett Cheetak för enbart 125 kr. Ett enöras. Hade ett sen innan och gillar de skarpt. Finns ju en hel del olika westernaffärer om du söker på nätet..

Sv: Westernträns.

Tjaa.. Jag köpte ett på Eurohorse förra året för 69 kr :angel:
Görfint :D Hon har det här på bilden, fast nu har jag tagit bort käkremmen (som f.ö sitter upp&ner på bilden :rofl: :o )
Jag vågar dock inte smörja det eftersom de var så billigt, tråden i sömmarna brukar inte hålla för något fett då..

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Lina/Hastarna002.jpg
Syns kanske inte men det är en blomma på.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 921
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
402
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka