Whitaker smugjacka

Sv: Whitaker smugjacka

Ngt större, lite bylsigare. Min är lagom jobbig, resåren där nere är lixom lite för liten tror jag så den åker upp i midjan så fort man rör sig, varken skönt eller charmigt....:smirk:

Är storlek 38 ungefär, och har XXS i JW-jackan.

Har S i Musto jackorna och JW har jag också S...lite större...men resåren är väldigt trång:P

Den åker nästan upp i midjan när man rör sig:angel:

Grejen är den att övriga jacka är hur stor som helst!
Så hade jag valt en strolek större så hade jag drunknat i jackan!

Eller så är man skapt i en annan form än helt rak;)

Jag har päronform:(. Fungerar inte alls med resår i midjan.
Dessutom så har man en stor som passar rumpan så är den garanterat JÄTTTEstor där man är som minst. Inte ett dugg kul. Men muston fungerar super ändå:)

Grejen är den att övriga jacka är hur stor som helst!
Så hade jag valt en strolek större så hade jag drunknat i jackan!

Min jacka är precis likadan, min är tom lite stor men resåren är ändå för tajt..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 69-årige hoppryttaren John Whitaker lämnar Valkenswaard United för att leda det nya laget Rome Gladiators i Global Champions League 2025.
Svar
0
· Visningar
48
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Är lite sugen på att titta på filmen om John Whitaker, men då måste man lösa ett abonnemang på Clip my horse och jag undrar om det är...
Svar
2
· Visningar
314
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Robert Whitaker och hästen Vermento var bäst när det gällde som mest i världscuptävlingen i Helsingfors. Ekipaget var snabbast av alla i...
Svar
0
· Visningar
58
Senast: Gunnar
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
599
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka