Wintec koppjärn - finns var?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fialoppan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 273
F

fialoppan

Halloj! Har en wintec sadel som jag får prova på min polle, men den är för smal med denna bomvidden (svart järn, normal) och undrar vart sjutton man kan hitta en affär som säljer wintec koppjärn i närheten av mig... Bor i skåne, landskrona. Har googlat men hittar nada :confused:

hoppas nån vet...
Anna

Sv: Wintec koppjärn - finns var?!

Finns i princip hos vilken välsorterad ridsportsbutik som helst. Har de inte hemma så kan de säkert ta hem ifall du ber dem. :)
Finns även firmor som säljer på nätet, fick flera träffar när jag googlade "wintec koppjärn"

Jag har ingen bra koll på ridsportsbutiker i närheten, och från internet vill jag helst inte beställa för det blir väldigt dyrt med frakt och sånt.. :grin: ingen annan som vet nån affär i närheten? Helsingborg/lund/malmö..?

Var står du?

Jag har wintecs röda och vita järn... Står du i närheten så skulle du kunna testa något av dem innan du beställer?

Skånsk hästutrustning vid dagstorpsortens ryttarförening kan ta hem wintec saker, hämtade själv ett par vadklossar i fredags som de tagit hem åt mig.
De kanske till och med har järn hemma?

Senast ändrad:

Hej! Tack för erbjudandet men jag har beställt hem två koppjärn nu, ett blått och ett rött. Blev väl ca 700 kr totalt... Är himla otålig så beställde igår ^^ förhoppningsvis kommer de hem om inte alldeles för länge :)

tack

Liknande trådar

Utrustning Har försökt googla och letat i gamla trådar, men hittar inte det svar jag söker.. Jag har en Kieffer Lech Profi dressyrsadel som jag...
Svar
2
· Visningar
3 060
Senast: mollyphlox
·
Utrustning Ja försöker hitta en hopp och dressyrsadel till min häst då den han hade med sin när han kom inte alls ligger bra, till och med så illa...
Svar
6
· Visningar
2 155
Senast: Leansman
·
Utrustning Hej alla sadelkunniga! Hoppas ni kan ge mig några synpunkter på mitt näst intill helt oplanlagda sadelköp. Jag är ingen ryttare...
Svar
8
· Visningar
4 437
Senast: oki
·
Utrustning :confused: Jaha, då var man där igen... Ny häst och nytt sadelletande... Hästen i fråga fick med sig en "utprovad" hoppsadel, men den...
Svar
5
· Visningar
1 465
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka