wintec sadlar!?!?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Palema
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 790
P

Palema

tänkte inskaffa en wintec hoppsadel. antingen en Wintec Pro Jumping CAIR eller en Wintec 500 Close Contact CAIR. ska ha den till min haflinerkorsning för skogsridning. har någon en sån här? vad tycker ni om den? ridit i en allroundsadel av wintex och det är inte SÅ kul, men hoppsadeln ser bättre ut! någon som kan kommentera??

Sv: wintec sadlar!?!?!

Har provridit en close contact. Personligen gillar jag itne materialetsadeln är gjord i. Man får inget fäste i det även om man har helskodda ridbyxor. Så jag kände mig ostadig och det kändes som man kunde glida av hur lätt som helst.

Sv: wintec sadlar!?!?!

Ich skrev:
Har provridit en close contact. Personligen gillar jag itne materialetsadeln är gjord i. Man får inget fäste i det även om man har helskodda ridbyxor. Så jag kände mig ostadig och det kändes som man kunde glida av hur lätt som helst.
okej :/ fandå :( haha, nej men jag vet, är inte heller något stoort fan av syntet, men har en islandsadel som det inte går att ridalätt i just nu :) allti en massa svordommar när man är ute och joggar hästen :D bara det går att rida lätt/stå upp i den så är det SUPER =) ids inte lägga så mkt pengar på en sadel för skogsridning+att hänsten är skadad från och till. det blir bara prommenadridning.. =/ men, hon är bäst ändå! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 166
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej, har haft mycket sadel bekymmer med mitt fullblod. Sadelprovare häromkring har jag redan tagit ut men antingen tycker dom att det är...
Svar
17
· Visningar
4 032
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 904
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur