• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Poxz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 501
Sv: Woobies

Så kul det var :D Men vågar man skriva upp sig på den där emaillistan? Eller är det som skuret för virus?:angel:

Jag som försöker låta bli detta förbaskat beroendeframkallande spel, och så påminner du mig just när jag trodde att jag lyckats! :eek::devil::mad:

(återkommer efter nyår...jag skaaaaaaaaa klara det :cool:)

Kom till L18, sen var det kört.

Jag brukar åka dit på lvl 25, ruskigt störande! Det känns som om man är så nära då.

Så kul det var. Men vågar man skriva upp sig på den där emaillistan? Eller är det som skuret för virus?

Jag skrev en fakemailadress. :)

Jag som försöker låta bli detta förbaskat beroendeframkallande spel, och så påminner du mig just när jag trodde att jag lyckats!

(återkommer efter nyår...jag skaaaaaaaaa klara det

*fnissar* Om det är till någon tröst så hittade jag precis min egen tråd och åkte dit igen, fast jag egentligen borde göra helt andra saker... Jag ska också försöka klara det.

Fakemailaddress som i en total påhittad som inte finns, eller en som finns men som endast används till spelet? *Hjärnkapacitet0*:angel:

Nu har jag kommit till Lv 23´, och ändå spelar jag bara på easy. Undrar hur länge man klarar sig på hard då:D

Liknande trådar

Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Lightzone
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 624
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 364
Senast: Lejontand
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
17 979
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka