Word-problem!

villagegirl

Trådstartare
Jo, för ett tag sen när jag satt o skrev några saker i word, så råkade jag göra något och hela raden med teckensnitt, strl och stilen försvann! Det var alltså några dagar sen, och jag trodde att den hade kommit tillbaka iomed att jag startat om datorn, men nu när jag går in så finns den fortfarande inte? Iaf inte där jag kan hitta den..

Är det nån som vet vad jag gjorde och kan hjälpa mig återställa den? "Raden" finns på word på min mammas inloggning, fast på ett anant ställe än där jag brukar ha den, kan jag ha råkat flytta på den så att jag inte kommer åt den?

Tacksam för hjälp!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 876
Senast: Solstig
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 211
Senast: manda
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp