WorldFengur

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Spenna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 040
S

Spenna

Hej..Skulle vilja ställa en enkel fråga..Om Moderator tycker att den inte hör hemma här..får den väl flytta tråden..

Jag och min mamma är nyblivna medlemmar i SIF!
och Stormur..Läste ngnstans att man kan bli medlem GRATIS i WF om man var medlem i SIF och det vill vi gärna ta reda på HUR man gör..för vi hittar inget om detta längre...

Snälla..någon som kan hjälpa oss

Tack på förhand :idea:

Sv: WorldFengur

Saxat från www.icelandichorse.se angående worldfengur:

För att få tillgång till databasen måste du meddela avelskansliet följande uppgifter: E-postadress, ett lösenord som du vill använda och en användarkod. Gör dessa personliga; tex Måstad-Frida eller Ystad-Bertil. Avelskansliet vidarebefodrar dina uppgifter till WorldFengur som skapar ett användarkonto till dig. Ange också ditt medlemsnummer i SIF.

Avelskansliet når du på: avel.svenska@icelandichorse.se

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
981
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 763
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 013
Senast: lizzie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 748
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka