TheWickedWitch

Trådstartare
Idag började vi om vårt "nya liv" och jag måste säga att det gick över förväntan !! :bump: :bump:
Iofs är ju inte nivån särskilt hög, men det gick BRA, riktigt bra :) Största jobbet är att hålla hans uppmärksamhet riktad mot mig, fast det gick med finare och finare signaler trots allt !
Det känns i alla fall jättebra, även om man inte ska ropa hej riktigt än... ;)
 
Vad menar du. Promenerade ni, eller markhanterade eller red du, hur som helst var det trevligt att ert nya liv gick bra, men hur såg det egentligen ut. ;)
 
Vi tränade på att leda i Grimskaft :D
Så basic kör vi nu, Vi jobbar med att han ska ha koncentrationen och uppmärksamheten riktad på mig, och vad jag gör :)
 
Ja, det ska gudarna veta att det är viktigt.

"Det finns ingen ursäkt för öronhår heller - aldrig nånsin - eller finns det det." :bump:
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 458
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 535
Senast: Blyger
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 673
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 799
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp