Yipieeee...nya boken är här..

R

Rallebralle

Alla som köper RC i 10-kilossäck får ju deras kattencykloopefjhjhjdgj=skitsvårt ord,inte bara att säga.. :angel:

jag har väntat på 2:an skitlänge o de har ej kunnat säga när den skulle komma.
men nu alla kattknasar är den här! :D

ska gensat gå o läsa om siameser!.....
bland mina 20 böcker om katter så passar den bra...det kan ju finas något i den som inte står någonannanstans... :smirk:

i 1:a boken så handlade det om abyssar! :love:

o massa andra katter! :devil:
 
Kalas :bump:

Det är snart dags för en ny säck. Fy sjutton vad de äter de små busarna ;)
 
mmmm,fast ändå inte...hr går det en säck i månaden...fri tillgång! :D

Jag kan tilllägga att jag tog sista boken i min djuraffär....kanske får rappa på lite.
 
mmm,fast två är ungar o en av de är sålda,så den är inte min längre. :crazy:

men två av mina är jättefeta..o en är mager som en sticka.har jag 8 o en halv katt då? :D
 
Går det inte åt mer mat än så?

När jag hade alla tre missarna hemma så käkade de upp en säck på ca 2,5 mån. De har också fri tillgång och är inte tjocka.
 
okej, mys med bebisar :love:

Självklart! :p
Vår tjejja e faktiskt mycke tjockare än killen nu, hon äter upp hans mat!! :crazy:
 
nope.
jag har räknat de senaste fyra månaderna o de äter en 10kilos på 30 dagar +3 till 5 dagar.alltså 33-38 dagar....knasigt det lät,men jag tror du fattar! :D

Bebisarna äter inte så mkt ,de är bara 9 veckor ännu.
 
ok....mina tar kölapp. :D

har en rostfri skål som jag fyller på en gång om dagen. :smirk:....så går de o äter om de är hungriga. :smirk:
 
okej.. Dyyyrt :P

Våra hade varsinn skål, tills tjejjan putta ner sin på golvet.. så nu delar dom.
Dom får mat när dom säjer till att dom e hungriga.. om man häller upp annars äter dom för ätandes skull..
 
mina äter när de vill.......det sitter oftast alltid någon o knaprar... :smirk:

har skålarna på golvet,enklast så...dessutom så vill jag nog inte ha alla på diskbänken,de äter ibland samtidigt... :crazy:
 
våra äter på (SKANDAL) bordet!
Dom har inte testat o hoppat upp på bänken, o de e vi bara glada för med tanke på spisen..

Och hunden blir dålig i magen om hon äter kattmaten, så de här va de bästa vi kunde hitta på.. :smirk:
 
Jag vill inte ha någon heller..... :)
är för lat! :o

Jag har faktiskt haft en labbe,i 15 år... :Dsööööööt!
Kommer aldrig hitta en hund som henne,då låter jag hellre bli. :crazy:
 

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
13 847
Skola & Jobb Hur ska jag hantera min kollega? För 6 veckor sedan började jag på ett nytt jobb. Jag fick dela rum med en man som verkade trevlig om...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 746
Senast: Stalone
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 621
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Nu är jag lycklig igen, efter 5 veckors gråtande och sörjande efter min älskade Zizzo. Igår kväll kom han äntligen hem, jag har...
Svar
14
· Visningar
1 978
Senast: Majvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp