Sv: Ytterdörrar från m*rby
Jag beställde dörrar av dem till mitt stall 2008.
Jag har aldrig varit med om så mycket fel på en order!!
Jag beställde 6 st dörrar, av dessa dörrar var de bara 1 (!) som var rätt när leveransen väl kom!!

(Beställde tre ytterdörrar som alla skulle vara delbara, ingen var det. Jag skulle också ha två ståldörrar men fick vanliga innerdörrar istället)
Jag ringde för att reklamera och blev mycket otrevligt bemött.
Ingen ursäkt för att det blivit fel (trots att jag absolut inte var otrevlig när jag ringde) och hamnade till råga på allt sist i beställningskön igen och fick vänta 10 veckor

på nya dörrar...
Jag valde att bara reklamera ytterdörrarna eftersom jag inte kunde låta sadelkammaren och foderkammaren vara utan dörrar i 2,5 månad.
När de nya dörrarna kom var 2 av dem rätt. Eftersom det då var december med allt vad det innebär valde jag att inte reklamera den sista dörren (vattnet hade redan frusit en gång för att jag bara hade plast över dörröppningen vid vattenkranen

).
Detta trots att jag hade en skriven order som var korrekt.
Säljaren var otrevlig och snorkig. Jag blev utskälld för att jag hade pratat med en annan säljare om ärendet eftersom "min säljare" inte svarade på telefon eller mail.
Dörrarna i sig är inte så himla bra. Det är byggda på en träram som är fylld med lite isolering och sedan en tunn träpanel ovanpå. Jag räknar med att den dörren som utsätts för mest påfrestningar av väder och vind kommer behöva bytas ut om ett par år.
Det måste finnas bättre dörrar ute på marknaden än Y*-e.
Nej, jag kommer
aldrig att beställa något från det företaget igen!
Jag har senare varit i kontakt med ett annat företag C**y Boxen, dessa kan varmt rekommenderas! Engagerade och trevliga säljare som snabbt hör av sig!