Zingo i skogen.

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare dannilall
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 082
D

dannilall

Här kommer ett par bilder på busen när han kämpar för att få med sig en rotvälta med vidhängande gran.
Skogen3-1.jpg

Skogen2.jpg

Här står han och lyssnar efter harar att jaga.
Skogen7.jpg

Sv: Zingo i skogen.

Lyckades han eller gav han upp? :bump:

Söt var han i alla fall :banana:

Han gav upp när han upptäckte att en stor bit av roten var lös. Den tog han i stället och höll på att slå omkull matte upprepade gånger när han kom rusande bakifrån. Byxorna är nu färdiga för tvätt. Men roligt hade han den :devil:

läckerbit!! :D Synd att han inte fick med sig granen.. tänk du hade sluppit att hugga ner julegranen själv ^^

Jo det hade ju varit bra men det hade inneburit att jag behövt slå hål i taket för att resa den. Tror inte hyresvärden blivit glad.

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 914
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 629
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur