Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu finns det ju en (ganska) ny funktion på hotmail, när man ska bifoga bilder. Men jag kan inte få den att funka? Jag väljer bilder, det...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler När (om...) jag snart får tillbaka på skatten så planerar jag att köpa en ny dator. På min gamla är CD-enheten trasig och den har rätt...
Svar
9
· Visningar
1 457
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Efter tips härifrån så laddade jag ned OpenOffice men upptäckte att det inte verkar finas ngn ordebehandlare som rättar alla mina...
Svar
7
· Visningar
1 011
B
IT & mobiler jag har en massa teckensnitt hemma som jag laddat hem (från gratissida) och jag skulle vilja använda ett av dom på min hemsida, hur gör...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Laban
·
IT & mobiler Fyller år idag och har fått en ipod nano i present :) Tror jag har lyckats ladda upp låtar nu.. men hur laddar man upp bilder? Vet...
Svar
4
· Visningar
678
Senast: Etoile
·
IT & mobiler Min katt gick på någon knapp så allt vändes uppochner! Jag behöver seriös hjälp här,vad trycker jag på för att få det vanligt? Detta är...
Svar
14
· Visningar
1 431
Senast: Anna
·
IT & mobiler Jag har precis installerat Sims 2 och skulle glad i hågen börja bygga hus. Har haft ettan innan så jag har lite koll på hur det funkar...
Svar
8
· Visningar
1 571
Senast: Athos
·
IT & mobiler Nu har jag sålt min bärbara pc och den nya jag köpt är en MacBook :bump:. Den är helt underbar. Nu har jag haft den i lite över en...
Svar
18
· Visningar
961
Senast: linafina
·
J
IT & mobiler SNÄLLA, flytta inte detta till datorer. Det tar hundra år innan man får svar där och jag måste ha hjälp NU. Jag skulle behöva hjälp med...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: nidron
·
N
IT & mobiler Nu orkar jag inte försöka längre!! Är det någon som vet hur jag ska få livet av den stora röd-blåa spindeln med rödlysande ögon som...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: nutte
·
IT & mobiler Någon som kan tipsa om en bra/rolig sida på näte.. nått man kan göra om man skulle ha tråkigt ^^
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Stalker
·
C
IT & mobiler Jag undrar hur jag gör för kunna visa en hel sida med olika bilder för nagon annan, inte bara en bild itaget. När jag vill visa en bild...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: Farouk
·
B
IT & mobiler Jag vet inte längre vad jag ska göra. Jag hade tydligen fått in virus som gjorde att datorn hängde sig när som helst och det var bara...
Svar
8
· Visningar
3 404
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Om man bara surfar, mailar och lyssnar på internetradio, märker man då någon faktisk skillnad på 1mbit och 2mbit??
Svar
2
· Visningar
790
Senast: athena
·
S
IT & mobiler :o nu är det så här att vi filmade på en tävling, men det var väldigt mörkt i ridhuset så man ser ingenting på filmen, bara svart i stor...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Saraa
·
E
IT & mobiler eller Skype. Har hört att man kan ha en webcam och prata direkt med folk. Är det någon som har det? Fungerar det bra? Eller känns det...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Prosit
·
IT & mobiler På senaste tiden har mina högtalare till datan börjat knastra när jag hade ljudet på. Det låter typ som när eltråd nuddar ngt om ni...
Svar
2
· Visningar
1 362
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Nu kommer en liten tankenöt :) Jag har problem med sidor som t.ex. CSN(BankID) och tv3.se som använder Java på sina sajter. Det...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Ragatan
·
L
IT & mobiler Hur gör man när man ska få en bild "suddig" på en annan bild? UNDRAR???:confused:
Svar
2
· Visningar
742
Senast: limpaa__
·
T
IT & mobiler vad betyder detta? the selected file has an extension (torrent) that is not recognized by windows mediaplayer because the extension...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp