Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag installerade om min dator p.g.a virus så försvann det någonting. När jag ska importera en video till moviemaker så står det att...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Kuckeliku
·
P
IT & mobiler Har kopplat dator till tv med en Svideokabel. Problemet är att bilden bara syns på tvn under "dos" proceduren av datorns uppstart. Sen...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Kuckeliku
·
C
IT & mobiler Kan någon hjälpa mig med vad det är för fel på min lille dator? Tror att den rapporterar felet här nedan (bl a är problemet att vid...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Hur gör jag för att få favoriterna i bokstavsordning? Jag har XP.
Svar
5
· Visningar
843
Senast: åke
·
IT & mobiler Hux flux, så försvann alla mina sparade favoriter och alla sparade flikar. Vad kan göra så att det blir så?? Blir :mad: :mad:
Svar
5
· Visningar
1 706
Senast: nidron
·
IT & mobiler Funderar på att köpa en kamera. Men jag är helt kass på allt tekniskt.. Så hoppas att någon kan hjälpa mig Vad ska jag tänka på? Hur...
2
Svar
33
· Visningar
2 223
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Efter att datorn kraschat håller jag nu på att installera om alla program. Håller just nu på med mitt blåtandsmög. Har en liten adapter...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: meodeo
·
C
IT & mobiler har problem med att se vissa animeringar på vissa sidor, denna sida : http://www.mistyann.se/map/index-2.htm ser jag inga bilder alls...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: crux_ansata
·
O
IT & mobiler Jag vill ladda hem lite roliga spet. Brädspel, kortspel, monopol mm mm Men jag hittar inga gratis att ladda hem och dom jag har frågat...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Ragatan
·
B
IT & mobiler Jag får så många spammail i min inbox, säkert ett trettiotal varjedag (på min privata mailadress)! Kan man spärra detta på något sätt...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: DancingFox
·
R
IT & mobiler hur skriver man för att kunna länka till någon men man ser bara namnet? Ex. Man skriver BUKEFALOS och om man sen trycker på BUKEFALOS...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag får felmeddelandet "Receive Error : Blocking call cancelled" när jag skall ladda upp ett par nya bilder. Blir inte klok på vad som...
Svar
1
· Visningar
583
IT & mobiler jag har köpt en router som jag nu försöker installera men det går inte alls. någon här som är bra på sånt?
Svar
3
· Visningar
829
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Äntligen ett vettigt datorspel - fast jag blir både anfådd och får hög puls! http://www.miniclip.com/games/show-jumping/en/
Svar
18
· Visningar
1 318
Senast: Amandla
·
IT & mobiler Scenariot är som så att jag har tre låtar på datorn som jag på något sätt skulle vilja sammanfoga till en enda, så att låtarna spelas i...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Stefffie
·
H
IT & mobiler Vi har skaffat en Dvd video kamera med mini disk. Det är bara till att sätta in i datorn och föra över filerna sa dom. Men nu när jag...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Finns det något sätt att åstadkomma en bakgrund med fält som storleksmässigt anpassar sig till skärmen utan att man använder ramar? Vad...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Butros
·
IT & mobiler Hjälp! Jag sitter och skriver på ett skolarbete och inser att "Infoga... Symbol" i Word försvunnit? Hur får jag fram det igen? Jag...
Svar
6
· Visningar
1 389
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Skulle behöva en sida där man kan ladda ner gratis virusskydd till datorn, inte bara test som funkar en vecka utan ett bra, som tar bort...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Maya748
·
R
IT & mobiler Jag har en dator där fläkten har börjat att låta en massa. Jag vet att det finns två fläktar men har konstaterat att det verkar vara den...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp