Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kolla på bilderna på den här sidan: http://www.vinstahundcenter.com Hur har de lyckats få till de där kanterna runt bilderna? Jag kan...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: hoshikuma
·
IT & mobiler Det \"hoppar\" När man använder "scrollen" och allmänt bara försöker flytta sig upp och ner på hemsidor hackar det. Datorn är prec...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: JennyF
·
IT & mobiler Nån som är duktig på det? Vart ställer man in port-koden någonstans? Har nämligen fått i uppgift att uppdatera en hemsida som man måste...
Svar
8
· Visningar
902
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Nån som är duktig på det? Jag ska uppdatera en hemsida åt en kompis, och hemsidan är tillverkad av ett företag som tydligen är väldigt...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Vill inte \"flytta\" på sig. Jag har tagit mig an att ta hand om två sidor inne på en hemsida. Och det går ju bra, men jag har ett...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: Spider84
·
IT & mobiler \"Ta\" bilder från video Jag har en video på datorn (MPEG) och vill ta stillbilder från den (typ som Print Scrn). Går det? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Zaga
·
IT & mobiler ...Får jag tillbaka menyn på min dator :confused: det som skall vara överst...där man kan klicka bakåt,skriva adresser,söka mmm....är...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Håller på och ska försöka göra visitkort. Har försökt i Word men får inte fram det format jag vill ha. Det går ju att gör etiketter i...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: zogor
·
IT & mobiler Hejsan! Någon som är duktig på script till formulär alltså sådana som man kan på sin hemsida och sedan så att andra kan fylla och som...
Svar
2
· Visningar
705
C
IT & mobiler Har suttit och klurat på det här ett tag men kommer ingen vart. Förmodar att det lutar åt att jag får installera "stora" Photoshop...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man går tillväga för att registrera ett hemsidenamn, tex om jag vill ha mitt.namn.se, hur får jag det? Vem...
Svar
3
· Visningar
1 151
Senast: oz_joj
·
A
IT & mobiler finns det något gratis ställe där man kan få sitt-namn.se eller kostar alla nåt?
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Ylva
·
L
IT & mobiler Egentligen inget problem men ändå.. När jag installerade min Officeskiva, (Word osv) så ändrades Outlook från den fina versionen till en...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: h0rselover
·
IT & mobiler Har en ny dator med windows xp och därmed även en brännare. Datorn levererades med Sonic som bränn-program men nu vill jag ladda in...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: voltis
·
O
IT & mobiler så man alltid har sitt ordspråk/citat längst ned utan att behöva skriva dit det varje gång? :confused:Å va menas me hoppare...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: ostbiten
·
Z
IT & mobiler Nu har jag gjort nanting riktigt korkat, men det ar ju fredagen den trettonde. Har brakat med excel och kaleidagraph och ville att...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: LadyFrost
·
C
IT & mobiler Skulle skriva ut lite etiketter, att sätta på baksidan av foton. Praktiskt nog så fanns de etiketter jag hade hemma med i Word, så...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: zogor
·
S
IT & mobiler Göra \"knappar\"? Jag hade velat gjort knappar att ha i menyn. Typ något liknande: http://www.ridkonst.nu Vilket program gör man det...
Svar
14
· Visningar
1 086
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Frågar här då jag vill ha en snabbt svar... Jag håller på att ladda ner en media player version...MÅSTE jag vara uppkopplad hela tiden...
Svar
13
· Visningar
990
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Känns som jag borde skaffa mej ett liv. Men vill ändå ha synpunkter o klagomål abbe sida precis samma princip som med förra, men jag...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: Violate
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp