Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Hej alla! Vet inte om jag hamnat rätt men var sjutton ska man annars lägga den här tråden.. :confused: I alla fall om man nu ska komma...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Tranan
·
IT & mobiler Detta program har jag i min dator, men det står att detta program är 262MB hur är detta möjligt? :eek: Dessutom verkar jag ha den...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: TheBoss
·
P
IT & mobiler mitt kaza har verkligen börjat strula så jag undrar om det finns nåt liknande program att ladda ner filer med?
Svar
4
· Visningar
749
Senast: TheBoss
·
IT & mobiler jag göra min första hemsida..har skrivit lite i notepad och har förstår att jag ska spara det och sedan öppna det i internetläsaren...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: Dasjenka
·
G
IT & mobiler Ska formatera hårddisken på min dator alldeles strax.. men hur gör man? :p :confused:
Svar
4
· Visningar
928
Senast: glee
·
IT & mobiler Jag vill göra en meny av en bild, dvs ha klickbara punkter i en bild, men hur får jag fram kordinaterna? Jag har photoshop.
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Helt plötsligt så påpekar min dator vid start att ny programvara har hittats, kallat PCI eller PSIcard, hann ej riktigt se. Men det var...
Svar
8
· Visningar
1 060
Senast: Nyx
·
S
IT & mobiler Jag vet, jag vet jag har skrivit om det förut, men har inte fått tummen ur att få något gjort och det har inte känts tillräckligt...
2
Svar
31
· Visningar
2 421
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler håller på lite smått med en ny hemsida, finns inte så mycket där än men vad tycker ni om layouten, färgval och sådant? (alltså inte...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: ScissorHands
·
A
IT & mobiler Jag har försökt mej på att göra en hemsida men kan inget om det och har inget tålamod så jag behöver hjälp från någon kunnig. Tycker du...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: Hekate
·
IT & mobiler Jag är hemma hos mamma och pappa över jul och är inte helt van vid deras dator. Tänkte spela ett spel, tills det visade sig att det inte...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Anna
·
P
IT & mobiler Jag tänkte att jag skulle ladda ner lite musik. Men jag är inte van vid direct connekt. Jag får bara meddelanden som tex:"You have not...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Elftor
·
L
IT & mobiler Vad finns det för annons sidor som man kan annonsera ut begagnade saker på?
Svar
3
· Visningar
878
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Har min hemsida på tripodnet och det är rätt mycket reklam och har fått tipset om att flytta den till t35.com och det gjorde jag, men...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Colansmatte
·
IT & mobiler Jag vill ha tips på bra gärna billiga leverantörer av uppringt internet (modem). Jag vill ha e-post och hemsideplats. Jag är lite...
Svar
1
· Visningar
684
P
IT & mobiler tänkte starta upp min privata sida igen, efter typ 2 års nerstängd ;) Men vad e intressant å läsa :confused:
Svar
8
· Visningar
846
Senast: pm
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa ett TV-kort till min dator. Vad kostar ett TV-kort med inspelningsfunktion? Vad ska jag tänka på? Gärna tips...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: gern
·
L
IT & mobiler Var hittar jag ett gratis program jag kan ladda ner för att kunna lyssna på och spara låtar från internet? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 985
Senast: matte_1978
·
O
IT & mobiler har spelet men kommer inte ihåg hur man startar det..:P lr ja..installerar det... man ska ju gå in på "kör" och skriva nå...men vad...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler Som lagt sig till på eget bevåg. Även om man tar bort den så kommer den upp igen direkt man går in på en "ny" sida. Starware heter den...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp