Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Det slog mig här om dagen att jag är 25 och jag alltid velat bo på landet. Om det ska hända måste jag faktiskt ta tag i situationen, jag...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: jerseyko
·
Hemmet Köpte ett superfint betongbord som dessvärre blev utsatt för våran inflyttningsfest. Därför är det nu fullt med märken från glas och...
Svar
2
· Visningar
6 496
Senast: fetange
·
Hemmet Behöver lite tips. Har ett utrymme där det inte finns el inkopplat och jag behöver ha belysning där under halva tiden av dygnet ungefär...
Svar
3
· Visningar
1 626
Senast: Basilika
·
Hemmet http://www.pixbox.se/pic_show_id29707275.html Ska köpa det här skrivbordet begagnat ikväll och undrar om ni har tips på hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Comatose
·
Hemmet Jag har en stort vardagsrum där väggarna är målade i en relativt mörk, varm terracottafärg. Gillar mina väggar skarpt, men skulle ändå...
Svar
5
· Visningar
2 586
Hemmet Jag har följande fundering på en tårta och behöver en ide till: Rulltårtebotten Vaniljkräm och blåbär Rulltårta ? Rulltårta...
Svar
7
· Visningar
1 389
Senast: Mirre
·
T
Hemmet Vet någon här inne var man köper en rund säng? Är de jättedyra? Samt- finns det utbud av lakan som passar? Någon här inne som har...
Svar
12
· Visningar
12 427
Senast: Tispe
·
Hemmet Jag har funderingar på att renovera mitt badrum. Men jag skulle vilja veta på en höft hur mycket det kan kosta. Hur räknar man (utan...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Nixehen
·
Hemmet har ett hus jag lite funderar på, skulle måsta remontas ganska mycket, bla köket. har tittat runt o fastnat för ett ikea kök. men... 2
Svar
34
· Visningar
14 972
Senast: vindvissla
·
Hemmet Har kommit över två stycken klassiker, IKEAs Skopan-fåtölj, en i orange och en i brunt. Till den bruna fick vi med orginaldynan som är i...
Svar
4
· Visningar
3 437
Senast: Sandra78
·
Hemmet Mm, just nu ligger våra vantar och mössor ovanpå krokarna som vi hänger kläderna på. Varken snyggt eller praktiskt! Det är en liten...
Svar
13
· Visningar
12 258
Senast: malllle
·
Hemmet fick rostfläckar på mina nya, fina och inte helt billiga lakan första gången jag tvättade dem i tvättstugan :mad: Nu är en egen...
Svar
1
· Visningar
2 461
Senast: Nixehen
·
Hemmet Håller på och gör om i sovrummet. Hade först tänkt måla ena väggen svart, vitt i övriga rummet. Tänkt hänga mitt westernträns, lite...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: malllle
·
S
Hemmet Kolla vad jag har hittat!! http://www.inreda.com/showProductsDetail.asp?pID=11627 Har någon testat det och vet om det blir bra? Det...
Svar
4
· Visningar
1 944
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Ni som har en gammeldags vit stil kanske vill lägga ut lite bilder eller skriva vad ni har för saker? Jag vill ha en romantisk stil...
Svar
2
· Visningar
957
Hemmet Råkade av ren händelse idag på det superduperdunder-medlet för att göra rent i duschkarbinen. Efter varje dusch så skrapar vi det med... 2
Svar
21
· Visningar
5 162
Senast: GotAsecret
·
Hemmet När jag flyttade in i min lägenhet dec -06 utlovades det nya tapeter och ny kyl/frys. Efter mycket protester byttes mitt kyl/frysskåp i...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: haavard
·
Hemmet Jag har en dröm om ett par tofflor. Eller kanske man bör kalla det sockor. Ett par extremt tjocka, ankelhöga sockor... tofflor. Har...
Svar
9
· Visningar
4 642
Senast: MataHari
·
Hemmet Vad har ni för golv? Vi har heltäckningsmattor som lades in i sommras men jag är så trött på dem så nu ska de ut så jag har bokat in... 2
Svar
23
· Visningar
8 203
Senast: susekl
·
E
Hemmet Kollar just nu runt på gardiner till sovrummet..Tänkte mörka/svarta gardiner just där inne för jag vet hehe tycker de passar till våra...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Skumbananen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25