Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Hejan alla Undrar fall det är nån därute som vet nåt bra översättningsprogram engelska-svenska och tvärtom? Dela gärna med er om ni...
Svar
8
· Visningar
1 072
Senast: emmath
·
IT & mobiler Vi har en Fujifilm finepix s 5000 kamera. Minneskortet i denna ligger på 128 mb vilket räcker till skapligt många bilder. Problemet är...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Jag har fått en sony ericsson W710i i julklapp, men jag lyckas inte överföra filer(tex musik) från datorn till mobilen. I bland så...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Waco
·
E
IT & mobiler Vet inte riktigt om de här har hamnat i rätt forum. Jag har precis köpt en skiva från internet. Men nu funderar jag på ifall de var...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Eigentlich
·
IT & mobiler På bästa sätt? tex skärmen,smuts på tangentbordet osv. Har just packat upp den ur lådan, och vågar knappt peta på den:love: :o. Bara...
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: tirnanog
·
M
IT & mobiler Har råkat trycka på nåt på Winampen antar jag, för nu går all musik typ dubbelt så långsamt. :o :D Hjälp, det är superirriterande!
Svar
10
· Visningar
986
Senast: tirnanog
·
IT & mobiler Det här är inte menat som en tråd om nerladdning, jag bara undrar varför DC++ får hela mitt internet att lägga av efter att det varit...
Svar
9
· Visningar
1 156
Senast: Bedeviler
·
A
IT & mobiler Finns det någon här som är duktig på att göra hemsidor eller som har en bra beskrivning? Jag har försökt att göra i word men det blir...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: replica
·
IT & mobiler Visst finns det väl sajter där man kan ladda hem låtar och betala för det? Och i så fall är det väl lagligt? Tacksam för típs om...
Svar
10
· Visningar
1 172
Senast: Zaga
·
I
IT & mobiler Hejsan! Jag ska antingen köpa eller önska mig en system kamera- Nu undrar jag vilken system kamera som är bäst till "budget pris" ... 7 8 9
Svar
172
· Visningar
10 804
Senast: Kuckeliku
·
I
IT & mobiler Nu är det ju så att jag har fått Canon Powershot s3 is i julklapp (YES :D:love: ) och det följde inte med någon s.k "Avancerad handbok"...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: pemma
·
P
IT & mobiler Då min gamla kamera har gått sönder, fick jag tillbaka 1569 kronor på garantin och är nu ute efter en ny. Vad ska jag välja? Ska väl...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: pralin
·
IT & mobiler Vart stoppar man usb kabeln? I datorn alltså. För visst är det usb kabeln man ska använda? Jag har suttit och tittat i bruksanvisningen...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Jättegulligt spel :D http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm 2
Svar
22
· Visningar
1 903
Senast: Matiz
·
I
IT & mobiler Hur gör man för att förminska kb men inte storleken på bilden?
Svar
11
· Visningar
1 002
Senast: ii-d-a
·
IT & mobiler http://www.banditos.info/speles/sobersanta2.swf Styr tomten med piltangenterna. Han ska dricka så mycket snaps som möjligt utan...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: mysko
·
I
IT & mobiler Hur lägger man in det? Hittar ingen funktion och ska åka bort några veckor och inte sitta vid datan. Och för att hålla mig ifrån datan...
Svar
6
· Visningar
2 224
Senast: Silverstol
·
J
IT & mobiler Går det att kolla på folks album på photobucket:confused:
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Vad krävs det för program att öppna pps filer? Kan man ev ladda ner det från nätet? M vH mannis
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Kan någon rekomendera något bra märke på trådlöst internet? Jag fattar inget av det där.. Vi har ganska stort hus och skall ha 3 st...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka