Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Idag ringde mäklaren och de har bokat in ett möte på banken den 1/8 kl 10:30. Vad gör man då? :o vi har betalat handpenningen och nu...
Svar
8
· Visningar
1 086
Senast: jerseyko
·
J
Hemmet Tips jag fick var att göra ett schema och pricka sen av det jag har gjort. Lät lagom roande att få det på papper men tänkte vi gör en... 2
Svar
21
· Visningar
4 100
Senast: nilema
·
Hemmet Vi funderar på att installera centraldammsugare och vill gärna ha tips på vad man ska tänka på och om något speciellt märke... 2
Svar
20
· Visningar
2 345
Senast: Sar
·
Hemmet Hittade en gammal tapet i källaren hos mina föräldrar, de har bott i huset i 22 år och den tapeten satt inte uppe nånstans när dom...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: wtf
·
Hemmet Måste man alltid gjuta plintar för att bygga en altan? Jag vill unvika att gjuta plintar eftersom jag har berggrund och i sånt fall... 2
Svar
25
· Visningar
12 597
Senast: Fodong
·
Hemmet Jag ska köpa en ny soffa och har hittat en på rea som inte riktigt, eller snarare inte alls, är rätt färg och funderar nu på hur viktigt... 2
Svar
23
· Visningar
2 475
Senast: lizan
·
Hemmet Jag tittar öht inte så mkt på tv, men jag gillar Simon och Thomas i TV3. För det mesta blir det ganska snyggt! (Nu ser jag någon...
Svar
18
· Visningar
2 424
Senast: Armani__
·
Hemmet Har haft förskräckliga strukturtapeter i mitt sovrum som var där när jag flyttade in. Nu har jag rivit ner dem men bara fått med...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: Görel
·
Hemmet Jag har tänkt klä om lite stolar och skulle behöva ett bra möbeltyg. Är det någon som har något tips, på någon hemsida där man kan...
Svar
12
· Visningar
7 968
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vad tror ni om den här tapeten i fast i gammelrosa utförande (hittade tyvärr ingen bild på den färgsättningen på nätet) i vårt kommande...
Svar
4
· Visningar
3 182
Senast: Sar
·
Hemmet Jag är relativt nyss inflyttad i min pojkväns lägenhet. En charmig takvåning med snedtak som startar 1.20 m upp på väggen. Alla raka...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Zodium
·
Hemmet Jag vill ha en ny dyna till kökssoffan i matsalen, vet ni om man någonstans kan beställa en ny stor dyna till soffan, eller om man är så...
Svar
7
· Visningar
2 747
Hemmet lutar oroväckande nedåt:o:crazy: Jag vet inte, är det normalt att man, när man bygger balkongen gör så att den lutar lite så att...
Svar
6
· Visningar
3 742
Senast: Kivina
·
J
Hemmet Behöver någon som går bakom mig och piskar mig till att städa. Har just nu en djup svacka pga medicinska skäl och tråkiga besked och...
Svar
18
· Visningar
1 224
Senast: soma
·
Hemmet Börjar tröttna på fyra vita väggar nu. Funderade tidigare på att tapetsera en fondväg, men jag är lat och har tummen mitt i handen så... 2
Svar
23
· Visningar
2 797
Senast: EHME
·
Hemmet Jag funderar på att använda hyllsystemet "Lack" från IKEA för att ha som tv-bänk. Jag tänkte då köpa två stycken av dessa och ställa...
Svar
16
· Visningar
2 397
Senast: chrysler
·
C
Hemmet Jag vill se hur ni har de hemma hos er i era sovrum och vardagsrum! Kom igen buke, släng in lite bilder och ge mig lite inseperation!! :d 2
Svar
37
· Visningar
4 692
Senast: Niangi
·
Hemmet Vi ska måla tak, väggar, köksluckor och några möbler i samma rum vitt. Jag har ju förstått att det bästa resultatet blir att ha en...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: Milou
·
Hemmet Efter tråden på Förälder med bra texter på mammatröjor samt tråden på ÄU där någon frågade vart man kan beställa dylika tröjor började...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: johannea
·
Hemmet Nu är vi i fixartagen och ska slipa vårat gamla furubord och stolar. Vi ska senare måla köket helt vitt och jag gillar shabby chic... 2
Svar
21
· Visningar
2 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka