Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Eller ska det vara såhär? Grannen har barn och det är väldigt lyhört utifrån trapphuset här. Minst en gång om dagen och minst en...
Svar
12
· Visningar
1 734
Senast: Sar
·
M
Övr. Barn då jag ev har fått ett jobboch ska börja kl 07:00 och det tar ca 45min att köra dit,min sambo börjar oxå vid 07:00 å körhemifrån vid... 2
Svar
25
· Visningar
3 093
Senast: Snuffsan
·
B
Övr. Barn Finns det någon här som har gjort en familjehemsutredning med Kälvestensmetoden (eller annan)? Hur uplevde ni det? Hur lång tid tog det...
Svar
0
· Visningar
2 463
Senast: bliss
·
Övr. Barn Är det fler som kommit på sk smarta lösningar/tips med saker man kan använda när man har bebisar ? Själv kom vi på när det INTE fanns en...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: emma74
·
Övr. Barn Min arbetsgivare har skickat in mina löneuppgifter för rätt så länge sedan, men mina nya uppgifter har inte kommit in på FKs hemsida...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Ja, finns ni här? Har märkt att det är inte så många på Förälder som är det. Fika träff nån gång?:D 2 3
Svar
41
· Visningar
2 359
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Jag som hoppades att vi skulle slippa, men vi har åkt på det i alla fall. Kevin hade skyhög feber inatt, men är piggare nu efter...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Sablar22
·
Övr. Barn En av mina kompisa (19 i år) ska ha barn i maj. Problemet är att hon bara är 145 cm lång. Hennes kille har sagt att an sticker, om...
Svar
17
· Visningar
1 478
Senast: Björk
·
O
Övr. Barn Min tös på snart 4 år har brutit handleden... Hon och en pojk på dagis hade hoppat från ett bord och han råkade landa rakt över hennes...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: elmelts
·
Övr. Barn Det är så att Jonas har "där flinten brukar uppenbara sig först" väldigt mycket skorv och fläckvis framåt till luggen. Vet att bebisar...
Svar
3
· Visningar
3 340
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Barn Bakåtvänd syskonvagn m. vridbara framhjul, finns det? Jag har letat och letat men inte funnit någon sådan vagn. Har sett sådana på...
Svar
2
· Visningar
1 287
Senast: Pallas
·
T
Övr. Barn är gravid i vecka 22... fick idag ont i magen, liksom på framsidan, långt ner och upp mot höftknutorna, särskilt åt högra... trodde att...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: ujent96
·
Övr. Barn Ni verkar veta allt på Buke. Är det nån som har koll på om reglerna har ändrats för gymnasiesökningen? Får man söka en annan skola...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Kira
·
Övr. Barn Vår äldsta son på ca 8½ år har haft bekymmer med ordentligt magknip av och till under några dagar för att sedan resultera i kräkning...
Svar
5
· Visningar
1 209
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Jag har ett problem, som jag inte vet hur jag ska hantera. :confused::cry: Om dagarna när jag är hemma själv, så äter jag mest smörgås...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: Mirre
·
Övr. Barn *Alla svärord som finns* Är så trött på alla dessa sjukdomar nu så jag rymmer hemifrån snart. Någon eller några att alltid varit sjuk...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: Coop
·
Övr. Barn Har suttit och sökt på forum och lusläst FK hemsida men ändå inte fått någon klarhet i mitt dilemma. Så här är det. Har en dotter...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Min 3-åring förstår båda sina språk lika bra, men hon vill bara prata svenska. Hon kan säja ord på "pappa-språk", men det är ganska...
Svar
13
· Visningar
1 239
Övr. Barn Jag har funderat en hel del på det där med två/flerspråkighet hos barnen. Kan barnen när de tex är små lättare lära sig ett språk ifall...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Britta68
·
Övr. Barn Om jag förstått det hela rätt så är barnomsorgen gratis för de barn som inte går mer än 15 timmar per vecka och övriga betalar samma... 2
Svar
23
· Visningar
1 982
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka