Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn I tråden amma + nappflaska kom det upp en liten diskussion angående spädbarn på stora tillställningar. jag är väldigt sugen på att åka... 2
Svar
29
· Visningar
2 891
Senast: Druvan
·
M
Övr. Barn hur gammla var ert barn när de började dagis? hur gammal var ert barn när ni sökte dagisplats?
Svar
19
· Visningar
1 600
Senast: Gnist
·
V
Övr. Barn När kände ni första sparken, och hur kändes det? Jag har tänkt att jag säkert inte kommer att känna ngt förrän om några veckor, men... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 579
Senast: kisse
·
Övr. Barn .. det har han efter noggrannt övervägande bestämt sig för. Nu menar jag alltså inte bara halvlångt, utan han vill kunna klia sig på... 2
Svar
32
· Visningar
4 113
Senast: Rina
·
R
Övr. Barn har hört på bvc att man vid typ 3 mån ålder ska börja vänja barnen vid sovrutiner för att det inte ska bli krångel sedan längre fram... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 791
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Ja, idag är lillkillen en hel månad gammal, och jag vill visa er hur söt han är! Bortse från alla prickarna, han verkar ha hormonrusning...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: LilloLH
·
Övr. Barn Dottern 16 månader har nu gått på dagis snart två månader och allt är frid och fröjd förutom den röda rumpan som kommit från ingenstans...
Svar
13
· Visningar
6 192
Senast: Bellami4
·
Övr. Barn När börjar man känna att man är en bra förälder? Ibland har man såna skuldkänslor och tankar så man börjar gråta....... Men jag antar... 2
Svar
23
· Visningar
1 967
Senast: Lupin
·
Övr. Barn slemproppen gick i morse ! :crazy: Måtte resten dra på sig. Det var ett himla bökande hela dagen & halva natten till idag på... 2
Svar
23
· Visningar
1 909
S
Övr. Barn Finns det nån "gräns" på hur tidigt man ska säga till sin arbetsgivare innan man vill vara föräldraledig utan att dom kan "neka"...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Nu har det gått snart 1,5 år sen jag separerade från mina barns far. Vi har haft barnen (nu snart 4 och 8 år) varannan vecka hela tiden... 2
Svar
30
· Visningar
3 161
Senast: Cernika
·
C
Övr. Barn Måste bara få skriva av mig lite, som jag skrivit här innan så är jag gravid väldigt tidigt. Jag är i vecka 8 skulle jag tro och har två...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: IrpaSnirpa
·
S
Övr. Barn Min dotter tycker att det är jättejobbigt på skolan av alla olika anledningar man kan komma på.. Så igår talade hennes pappa med en av...
Svar
17
· Visningar
6 635
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Lägger in min tråd här också då man oftast får bäst svar på detta forumet.. :angel: Jag har sedan magen började synas fått väldigt...
Svar
19
· Visningar
3 801
Senast: millus
·
Övr. Barn Det står att man kan som tidigast testa sig på den beräknade mensens första dag! Om man testar sig ett par dagar innan beräknad mens...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: vansinnet
·
M
Övr. Barn Ni som har lite äldre barn, runt 10 eller så, vilka böcker älskar de som mest? Ni som har barn som inte gillar läsning så värst...
Svar
18
· Visningar
2 260
Senast: PineappleHeart
·
Övr. Barn jag och min sambo firar vår ett års dag om ett tag och vi vill gå ut. restaurang, bio och hela faderullan. vi planerar att ha barnvakt...
Svar
9
· Visningar
1 371
Senast: doglover
·
C
Övr. Barn Vad är det i banangröt som min son inte tål?:confused: Gav honom banangröt för ca 2 v sedan och då fick han röda utslag på halsen och... 2
Svar
22
· Visningar
5 091
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Är de dåliga att ha till små bebisar? Vi hade tänkt köpa en sån nu, innan bebis kommer, för då kan vi använda den också! Är de... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 700
Senast: Jolanta
·
R
Övr. Barn Jag har ett problem som jag känns ensam om i hela världen:confused: Min 15 åriga son vill bara vara hemma hela tiden på sin fritid...
Svar
16
· Visningar
1 513
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka