Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det känns som om jag snart blir uppsagd från mitt bemanningsjobb. Jag är så galet trött hela tiden och misstänker att chefen märker det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 413
Senast: mackan
·
  • Låst
Dagbok Igår fick jag höra av min sambo att jag är tjock. Var kanske inte riktigt det första jag ville höra när han kommer från jobbet ( Efter...
Svar
13
· Visningar
4 668
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Dagbok All kostsam massage och all enveten dressyrträning har gett resultat. Fjärthäst har börjat bygga ryggmuskler :up: :bump...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag åkte jag hem från Stockholm. Längs vägen tänkte jag handla en del. Det var ju det som jag hade som dagens uppgift. Dessvärre...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 581
  • Låst
Dagbok Ikväll ska jag pussa på den här söta mulen Dottern tränar kl18 ikväll så jag hinner dit efter jobbet. På fredag är det programridning...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll åkte jag till huvudkontoret i Åkersberga. När jag kom in på kontoret påmindes jag om att Åkersberga egentligen är lilla...
Svar
16
· Visningar
1 491
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 546
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag ska visst åka till Stockholm i slutet av veckan. Det är över 4 månader sedan sist. Chefen har ju skaffat en riktig vikarie för mig...
Svar
8
· Visningar
1 605
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Igår skulle jag ju rensa två rabatter. Helt rimligt en söndag när man inte gör något annat utöver det, tyckte jag. Den första rabatten...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så jäkla svårt det kan vara. Vad är viktigast att göra just nu? Borde jag städa uterummet eller rensa någon rabatt? Eller borde jag åka...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 028
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ni som känner till mig vet att jag innan jag blev arbetslös jobbade natt, och jag var mer död än levande under den tiden. Nu har ju...
Svar
17
· Visningar
1 728
Senast: Tarnin
·
  • Låst
Dagbok Det är lördag. På något sätt har jag lyckats ta mig upp ur sängen trots att jag inte hade lust med det. Jag har ätit frukost också. Men...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
19 036
Senast: escodobe
·
  • Låst
Dagbok Häromdagen var det dags för yogapass. Jag hade jobbat på dagen – visserligen kontorsarbete men ändå förhållandevis rörligt då jag går...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Mitt hälsointresse har på senare tiden riktat in sig väldigt mycket på hormoner. Plötsligt är jag helt besatt av att få lära mig mer om...
Svar
4
· Visningar
1 234
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är märkligt hur dessa djur kan fluktuera i pris så snabbt. Från "bortskänkes mot avhämtning" ena dagen till en miljon dollar den...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag önskar att jag kunde stänga av tankarna ibland, för det vete tusan om jag har så mycket nytta av dem i den omfattningen som de rör...
2
Svar
24
· Visningar
2 533
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår red jag Senioren för sista gången. Jag var i stallet i god tid och stod i hagen en bra stund och myste med hästarna innan jag tog...
Svar
7
· Visningar
1 521
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 273
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag borde egentligen vara nöjd med tillvaron och är väl på sätt och vis det också. Jag är fysiskt frisk, jag har ett bra jobb, jag äger...
Svar
8
· Visningar
1 581
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
Dagbok Igår när jag sov en stor del av dagen tänkte jag att jag nog behövde dygna för att komma på rätt köl. Så var det inte. Vid tvåtiden i...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp