Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag tänkte titta hur det ser ut med tävlingar i närheten av där jag bor till våren, men ser att det inte finns några sådana än på SIFs...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: engill
·
Distans Räknas Sprenger Bow Balance som säkerhetsstigbyglar inom distansritten?
Svar
0
· Visningar
765
Senast: Jen84
·
Dressyr Skulle behöva hjälpa med att tolka de nya reglerna i TR. Är det fortfarande tillåtet att tävla ponny bland storhästar utan att klassa om...
Svar
8
· Visningar
1 379
Senast: Vira
·
Distans Jag är i chock! I natt drömde jag att jag red distansritt igen och när jag vaknade kände jag verkligen hur mycket jag saknade att tävla...
Svar
7
· Visningar
2 054
Senast: Liten
·
Trav Hej :) Är det någon som har erfarenhet av skada i kotsenskidan och kan berätta mer?
Svar
2
· Visningar
2 124
Senast: jany
·
Western Jag måste vara av pygmelängd, men i mina båda westernsadlar är fendrarna så långa att jag inte känner att jag sitter riktigt bra. Jag...
Svar
9
· Visningar
3 957
Senast: nordtravare
·
Dressyr Som rubriken lyder, vilka tips, trix och knåp använder du dig av i olika pressade situationer? :) När du ska in på tävlingsbanan, sitta...
Svar
10
· Visningar
1 917
Senast: Amanda_F
·
Fälttävlan Hejsan allihop! Jag tycker att fälttävlan verkar som en väldigt rolig sport, speciellt eftersom att min ponny älskar det. Skulle gärna...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Louiisee
·
Islandshäst Hej! Jag har ridit i hela mitt liv och har även egen häst som jag rider och tränar, dock EJ islandshäst. Jag har blivit väldigt...
Svar
19
· Visningar
3 010
Senast: gucci
·
Fälttävlan Pay and cross i Skåne Med inspiration från tråden i hoppforumet. Någon som vet några pay and cross iår? vet att Ted Velander hade på...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
37 594
Senast: Fossing
·
Islandshäst Hej Min valack, 7 år, är femgångare med ganska stort steg. När jag jobbar med honom lös har han lite svårare att hålla jämn och mjuk...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Sjofn
·
Islandshäst Är på jakt efter eb slitåslängsadel till min valack. Fick erbjudande om att köpa en Stübben Romanus Extra 17-17,5". Har absolut ingen...
Svar
6
· Visningar
1 226
Dressyr Min b-ponny har plötsligt blivit hyfsat smal och jag måste hitta en ny sadelgjord, har nu en 40 cm lång och behöver en som är 30-35 men...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Equidaem
·
Hoppning Någon som kan förklara skillnaderna mellan en lokal och regional tävling? Kan jag t.ex. Tävla en regional LA ifall jag bara har tävlat...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Speedway
·
Hoppning Behöver snabb input inför morgondagen. Har inte tävlat banhoppning på ett tag och blir osäker (ska inte tävla själv, men medhjälpare vid...
Svar
8
· Visningar
1 840
Senast: LenaH
·
Körning Hej, Jag har en shetlandsponny som vi brukar köra och en unghäst, också shetland, som jag håller på att köra in. Drömmen vore förstås...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: ameo
·
Dressyr Hej! Jag är en tjej, 13 år som vill verkligen lära mig mer inom dressyren. Jag har en foderponny som jag har några gånger i veckan som...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Mavvis3
·
Islandshäst Har fått iver att sticka sockor igen då jag kom ihåg hur hälen stickas. Skulle vilja sticka ett par sockor med en töltande islandshäst...
Svar
2
· Visningar
1 453
Senast: videnlis
·
Trav Vad är det för en häst? Det sägs att Vinnie ska bli världens bästa häst varpå hon drar in till stan. Har man en pappa som är kallblod...
2
Svar
30
· Visningar
5 419
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp