Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning Vad har jag gjort, är mest en dressyr människa, men kompisen övertalade mig. Så Idag om kanske tre timmar, ska jag tävla :crazy...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: marika_
·
M
Hoppning Vad menas me clear round
Svar
5
· Visningar
2 073
Senast: yoda
·
Hoppning Jag har tänkt att hoppa några clear rounder nu i sommar med pållen, jag har hopptränat innan med min förra häst och då har det funkat...
Svar
6
· Visningar
835
·
L
Hoppning Jag är lite nyfiken på om det finns några större prisskillnader mellan olika delar av Sverige när det gäller tävlingar. Vad betalar ni...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: vondutch
·
S
Hoppning Vad får man ha på sig igentligen? Kan jag ha vita ridbyxor, bruna graninge stövlar, svart tröja med vit uppstickande krage? Vad får man...
Svar
3
· Visningar
1 031
·
T
Hoppning Har nyligen köpt en ponny till dottern. Ponnyn har tidigare varit hoppad en hel del (tom LB), men har under senaste året mest blivit...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Teala
·
C
Hoppning hej! jag älskar att hoppa, men problemet är när jag hoppar lite mindre hinder. ( 50 å lägre) så ställer jag mig i lättsits för tidigt så...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Poetry_princess
·
L
Hoppning Vet ni hur det är om en häst har gått div 1 i våras om den hästen får gå div.2 med en annan ryttare nu? Det står så difust om det så är...
Svar
16
· Visningar
1 049
Senast: ia_
·
Hoppning Några bra tips och övningar? Håller på att så smått hoppa in en 4-åring. Hoppat honom 2-3 gånger i skogen över små hinder. Han har...
Svar
1
· Visningar
905
S
Hoppning Jag har problem med att min häst blir för stark framåt/neråt när jag rider honom på en hel bana. De första fem-sex hinderna går bra men...
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: Cw_
·
Hoppning Är det någon som vet hur det har gått med de hästar som skadades under OS-hoppningen? Jag tycker att det är skandal att så många hästar...
Svar
19
· Visningar
1 844
Senast: Tassetass
·
K
Hoppning är det stor skillnad i svårighestgrad på en DM L:A motsvarande en vanlig L:A ??!! (hoppn) och vad betyder bedömningen LA 1:b? två eller...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Ylva
·
L
Hoppning Hej, undrar bara vad det är för avstånd i en kombination med ett galoppsprång för d-ponny? nån som vet?
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: Dimmans_Elaine
·
Hoppning Om ni tävlat en lokal tävling ...vad är viktigast .att rida snyggt eller att rida som en dåre bara för att vinna. :confused: 2
Svar
21
· Visningar
1 713
Senast: Sahara
·
T
Hoppning Undrar om det är någon som har koll på hur man kvalar in hästen till 6 års på falsterbo??? :angel:
Svar
8
· Visningar
2 522
Senast: pixiegnomen
·
Hoppning Någon som vet anledningen till att unghästar i 95% av alla fall aldrig får vara med på prisutdelning utan kan hämta sin rosett i...
Svar
18
· Visningar
1 171
Senast: workaholic
·
Hoppning Ni som har TR nära till hands, eller kan det jättebra t.o.m. ;) , vad händer om man rider över start utan att ha fått ett varsågod?
Svar
9
· Visningar
973
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hoppas tråden får vara kvar den här gången för den hör hemma på hoppforat. Hur ska man brodda för att undvika olyckor i tighta...
Svar
17
· Visningar
1 120
Senast: Ramona
·
V
Hoppning Sverige akte ur va? Jag ska dit pa sondag och se finalen.. :)
Svar
2
· Visningar
689
Senast: cissan
·
N
Hoppning Den ponnyn blev avlivad efter att ryttaren på den internationella ponnytävlingen i Italien hade ridit för fort i en omhoppningssväng (på... 2
Svar
25
· Visningar
1 811
Senast: Notorius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka