Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt, men annars kan den flyttas. Ahh jag upptäckte det igår, genom att ramla av! morr.. Så här gick...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Jempan
·
A
Hästmänniskan Jag har varit på jakt efter gummimattor och hittade relativt billiga från ett företag på internet. Problemet var att dem ville att man...
Svar
16
· Visningar
1 706
Senast: Elshacera
·
Hästmänniskan okej, det här har hänt: jag köpte min 6-åriga D-ponny i mars iår, och efter några veckor började vi träna hoppning för vår tränare...
2
Svar
35
· Visningar
2 452
Senast: Ek3n
·
E
Hästmänniskan Har hört att det finns auktioner där det säljs Engelska fullblod till galopp osv. Hur går dem till? Är det någon som vet vart dessa...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 363
J
Hästmänniskan Hej, Jag undrar om ni vet vilka fler banker än Landshypotek som har bolån till jordbruksfastighet? T.ex. SBAB lånar inte ut till...
Svar
10
· Visningar
11 781
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Hur stor behöver en vindskjul vara per häst? (dvs, hur mycket behöver en häst för att må bra). Hur stor bör vindskjulet vara för...
Svar
3
· Visningar
1 651
Senast: nexxa
·
K
Hästmänniskan Ska skicka iväg ett brev till mitt f-bolag imorgon om att jag överklagar deras beslut som gjordes efetr ett brev jag skickade för ett...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: jezzibell
·
K
Hästmänniskan Håller som bäst på att köpa en lantbruksfastighet och har många funderingar runt avdrag på gården. Tydligen får man dra av kostnader...
Svar
12
· Visningar
6 339
C
Hästmänniskan hejsan, undrar om det finns färdiga köpeskontrakt att hämta ut på nätet? Behöver ett i morgon så snälla om ni vet någon sida man kan...
Svar
10
· Visningar
1 736
Senast: skuggi
·
F
Hästmänniskan Hur gör man med ägarbyte om SH har utfärdat hästpasset? Ska hela passet skickas in eller bara lappen om ägarbyte? Jag har letat som...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: bigganl
·
P
Hästmänniskan okej, jag orkar inte dra hela historien. Men, vi har en tjej på 14 år som ha sommarjobbat hos en kille som kan ganska mkt om...
Svar
11
· Visningar
1 151
Senast: _paniiik_
·
D
Hästmänniskan är det nån som är det? om så är fallet kan du väl berätta hur du gick tillväga, om det går bra, andra fördelar och nackdelar och vilka...
Svar
8
· Visningar
1 994
Senast: Team Erbine
·
S
Hästmänniskan Vet ni något om Kronofogdens hästar? http://www.kronofogden.se/kfmauktionstorget/auktionerforsaljningar/5.7459477810df5bccdd480004610.html
Svar
15
· Visningar
1 967
Senast: Bonetta
·
Hästmänniskan Som någon säkert minns så skulle jag ta hand om en 1 åring förra året åt en bekant. Hon skulle betala stallhyra och foder åt sin men...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 404
Senast: Mysaan
·
G
Hästmänniskan Ja om man har 2 st som vill ha hästen efter att de har provridit.. de är lika bra blivande ägare i era ögon så ni kan inte välja vem som...
2
Svar
24
· Visningar
2 073
Senast: Gazzan
·
H
Hästmänniskan Hur har ni andra stallägare ordnat så att man året runt har rinnande vatten strax utanför stallet? Några fiffiga tips hur man undviker...
Svar
6
· Visningar
2 179
Senast: åke
·
Gnägg Nordsvensk travare framifrån
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Flyttfogel
·
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Flyttfogel
·
B
Hästmänniskan ja hur gör ni när ni tar det från förvaring till fodring? väger upp vid förvaringen? tar ner en bal i taget? höpåsar för varje häst...
Svar
9
· Visningar
1 525
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra blötmat
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp