Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad rekommenderar ni för aggregat, batteri och tråd till tillfällig hage? 2 st hästar, ute dagtid (8-20), 2 mån. 1500 kvm hage, mycket...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ganska ofta dyker det upp trådar här där det diskuteras rätten att rida på olika ställen såsom, skogar, ängar, grusvägar och stubbåkrar...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: sjoberga
·
Gnägg Våran första tävling, Islay riden i 9 månader inklusive bete! vi var jätte duktigta tillsammans, saknar henne
Svar
0
· Visningar
97
Senast: busigdemon
·
Gnägg Mitt arabföl blir nog fint iaf!
Svar
0
· Visningar
117
Senast: busigdemon
·
Gnägg Inte ser han klok ut inte!
Svar
0
· Visningar
98
Senast: busigdemon
·
Hästmänniskan Jag har hittad en duktig köpare till min häst som ville besiktiga hos "sin" veterinär, vilket hon gjorde. Veterinären är känd för att...
Svar
17
· Visningar
1 871
Senast: Timber
·
Hästmänniskan Vad är det som gör att i princip alla fotgängare väljer ridspåret framför intilliggande cykel/gångbana? Och vad är det som gör att de...
Svar
3
· Visningar
1 618
Senast: bengall
·
W
Hästmänniskan Hur fodrar man effektivast 20-30 hästar? Både grovfoder(storbalshösilage) och kraftfoder(säg 5 sorter + betfor)? Hur gör ni? :confused...
Svar
19
· Visningar
3 655
Senast: Supermoose
·
E
Hästmänniskan Nån mer som har halt golv i stallgången? :crazy: Våran stallgång är jättehal och min häst halkar hela tiden. Inget jätteallvarligt men...
Svar
14
· Visningar
2 595
Senast: Egonson
·
Hästmänniskan ja, som titel lyder.... ska förklara hur jag menar: vi ska på träning på lördag, ca 7 mil från vårat stall. vi har en v90 att dra...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 703
Senast: horsemanship
·
Gnägg Dottern och våran lilla shettis.
Svar
0
· Visningar
136
Senast: ika77
·
B
Hästmänniskan Jag behöver råd. jag sitter i en sits där jag måste göra ett val, för det kommer inte funka i fortsättningen annars. Jag har en häst...
2
Svar
38
· Visningar
2 711
Senast: issikka
·
A
Hästmänniskan När anser ni att en häst kan kallas för vandringspokal? Om vi utgår från att hästen lever i låt oss säga 15 år. Hur många ggr ska den...
2
Svar
26
· Visningar
4 162
Senast: ansk
·
M
Hästmänniskan Skall i något skede inom 6mån-3år börja bygga eget stall bara ekonomin och studierna löser sig, men det är ju alltid roligt att börja...
2
Svar
23
· Visningar
3 050
Senast: lizzie
·
Z
c15
Hästmänniskan Hoppas på att få lite klarhet i detta.. Jag är veterinärstudent, och ska i sommar arbeta på ett större djursjukhus. De sa att det var...
Svar
12
· Visningar
1 631
Senast: sizzla
·
L
Hästmänniskan Känns som jag behöver ventilera mina tankar lite, och se vad ni har och säga om min situation.. För och dra historien lite snabbt så...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: Elan01
·
Gnägg Sto f. 2003 e. Jeopardy-Aladin Z. Banhoppningsträning 17/2-08, 90cm.
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Linn_H
·
M
Hästmänniskan Jag har har till 99% fått ett häst jobb en bra bit härifrån närmare bestämt... Skåne, det känns så himla kul att min tränare lagt ner...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: Mahogney
·
Hästmänniskan Många trådar från mig nu men jag har massor med funderingar. Sambon och jag har köpt gård, med ridhus, stall och hela kittet. Det...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Tacitus
·
T
Hästmänniskan Hej. Vilka papper ska man få med vid hästköp (ex. pass)? (Finns det en sån här tråd redan så får ni gärna länka till den!)...
Svar
4
· Visningar
1 293
Senast: Madelene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp