Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan hej jag behöver skriva av mig lite! *LÅNGT* Jag anser att mina grannar "mobbar" mig! jag har två hästar för tillfället ett varmbod...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 003
Senast: Zab
·
V
Hästmänniskan Jag fick just veta att jag fått ett heltidsjobb som hästskötare i ett trav- och galoppstall :) Superglad och peppad. Tänkte nu fråga ER...
Svar
13
· Visningar
1 512
Senast: danilo
·
T
Hästmänniskan Hej. Det finns nog många trådar om ämnet redan, men jag har en del frågor jag gärna vill att just du ska svara utifrån dina kunskaper...
2
Svar
23
· Visningar
2 953
Senast: Double
·
A
Hästmänniskan Ska börja starta ett sådant, ska i början plocka in o bara vara mellanhand i köp bara o se hur det går:) har idag hemma en d-ponny som...
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: travtjejen
·
Hästmänniskan Jag borde ju veta det här, efter så många år av hästägande, men vad gäller egentligen om främmande människor går in i min hage och blir...
Svar
14
· Visningar
1 356
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Ja vad betyder det? sitter här o kikar igenom min hästs fösäkring nu när den kommer till användning. mitt lilla försäkringsbolag har...
2
Svar
31
· Visningar
3 269
Senast: kopparberg
·
J
Hästmänniskan Det finns en tråd om att stjäla foder,nu undrar jag om det är vanligt att låna saker utan lov. Jag har en sadel som jag är mycket...
2
Svar
36
· Visningar
3 898
Senast: maisan
·
Hästmänniskan Hur ska jag göra? Har min sadel ute på annons och nu är där en som hört av sig och vill låna hem sadeln för att pröva om den passar...
Svar
15
· Visningar
2 878
Senast: navajo
·
Hästmänniskan Nej inte ännu en bajstråd...;) Känner bara att jag vill avreagera mig lite! Vet inte om tråden ens ligger rätt. Har en bekant som...
Svar
15
· Visningar
1 428
Senast: Cilla
·
I
Hästmänniskan Va kostar de ca att bygga en enkel lösdrift på ca 4*6 m.. jag har tänkt att ha grus som bottenmaterial så guten platta behövs inte.. Men...
Svar
6
· Visningar
1 205
Senast: tgd
·
Hästmänniskan vad har du för boll? köptes på/kostar? tränar du efetr eget huvud, bok eller DVD? DVD som kan reomenderas? vad tycker du om att träna...
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: Tender
·
Hästmänniskan Hejsan!! :D Tänkte bara fråga om ni vet eller har koll/någon aning om hur mycket det kostar att ha häst på sin egen gård?? Jag tänkter...
2
Svar
36
· Visningar
6 240
Senast: lady_mike
·
V
Hästmänniskan Har du någon gång upplevt att din ridklubb utnyttjar dig? Isåfall, hur då? Intresserad av svar från både privatryttare och...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Manji
·
R
Hästmänniskan Hoppas jag lägger tråden under rätt rubrik.... Jo det är såhär att vi har tillgång till en liten extra areal på c:a 1,5 ha som vi...
Svar
14
· Visningar
2 102
Senast: ramada
·
Hästmänniskan Jag har en sak jag undrar vad ni tycker om. En inspektör från kommunen var på min ridskola häromdagen, som tidgiare kommenterade dom...
Svar
9
· Visningar
1 634
Senast: bapro
·
Hästmänniskan Vad rekommenderar ni för aggregat, batteri och tråd till tillfällig hage? 2 st hästar, ute dagtid (8-20), 2 mån. 1500 kvm hage, mycket...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ganska ofta dyker det upp trådar här där det diskuteras rätten att rida på olika ställen såsom, skogar, ängar, grusvägar och stubbåkrar...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: sjoberga
·
Gnägg Våran första tävling, Islay riden i 9 månader inklusive bete! vi var jätte duktigta tillsammans, saknar henne
Svar
0
· Visningar
97
Senast: busigdemon
·
Gnägg Mitt arabföl blir nog fint iaf!
Svar
0
· Visningar
117
Senast: busigdemon
·
Gnägg Inte ser han klok ut inte!
Svar
0
· Visningar
98
Senast: busigdemon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp