Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (NSD) Nu har jag bestämt mig! I sommar ska jag inte dra i snöret till gräsklipparen. Har jag ekologiska självgående gräsätare vore det...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: stallkompisen93
·
Hästnyheter (SvRF) För de unga ryttarna blev det ett lagsilver, ett individuellt silver och ett individuellt brons att ta med hem från Finland...
Svar
1
· Visningar
1 134
Senast: FT_ryttare
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Det är lite Kurage i Amanda Kjellbergs häst. Efter en uppmärksammad rymning ut på motovägen vid Norrköpingstävlingarna...
Svar
0
· Visningar
1 031
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Vid den gemensamma prisutdelningen på ponny-SM i Vetlanda krockade två hästar med varandra och en ryttare föll till marken...
Svar
0
· Visningar
1 396
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Maria Gretzer och Helena Lundbäck har tumme med tiden. Tre ryttare var felfria på hinder i båda rundorna. Men Royne...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Stallmagasinet) Det låg inget brott bakom islandshästen Katlas försvinnande från hagen i Säfsen i vintras...
Svar
0
· Visningar
1 251
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SvRF) Maria Gretzer, Emma Emanuelsson och Amanda Kjellberg - så heter årets svenska mästare i hoppning för seniorer, unga ryttare...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Lerums Tidning) Det är ganska ofta man träffar på ryttare på våra mindre vägar inom kommunen. Jag förvånas då över att de flesta...
Svar
0
· Visningar
651
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Nu har Emma Emanuelsson sju guld.Det sjunde tog hon med favoriten "Lille Skutt" – Cactus L, som gör skäl för namnet. – Jag...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (UNT) Maria Gretzer, förbundskapten i hästhoppning, snuvade i dag sina landslagskamrater på SM-guldet. -Jag har en av Europas bästa...
Svar
0
· Visningar
650
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Travnet) Jag de Bellouet slog nytt världsrekord med 1.11,1 när han vann Kymi Grand Prix. Max Flukt fick ett tungt lopp och slutade...
Svar
0
· Visningar
753
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Amanda Kjellberg och Alexander Zetterman är båda 16 år. Båda har ridit EM på ponny en rad gånger i samma lag. Nu nästan...
Svar
0
· Visningar
1 122
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Nicole Holmén och Trestenas Prozit var de första att ta medalj under ponny-SM i Vetlanda. Guldet var också Nicoles första...
Svar
0
· Visningar
762
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Karl-Philip Ingvarsson satte hård press på konkurrentera i SM-finalen för kat C - så hård att ingen rådde på honom...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Göteborgs-Posten) Emma Emanuelsson ler stort då hon sätter av för ett ärevarv. Efter tre tuffa månader får hon tävla igen och segern i...
Svar
0
· Visningar
808
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Göteborgs-Posten) Vackra hästar och höga hopp. Storpublik och jubel. SM i hoppning i Varberg avslutades i går med flera fina finaler...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Linn Widmark hade rätt - hennes svarta Sonic FX blir bara bättre ju mer han går. På söndagseftermiddagen visade Linn vem som...
Svar
0
· Visningar
1 252
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Österbottningen) Gamlakarleby ryttares nationella hästhoppningstävlingar genomfördes i strålande högsommarväder under veckoslutet...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sundsvalls Tidning) Crown Kemp och Robert Bergh defilerade hem segern i Top of Europe Trot i Boden. Men segerdefileringen fick...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Göteborgs-Posten) Det skulle bli en match mellan den franske topphästen Jag de Bellouet och Sveriges nya stjärnskott Max Flukt i Kymi...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp