Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hur är det med dolda fel på en häst? Finns det något sätt som man som säljare kan friskriva sig eventuella fel som inte kontrollerats...
Ekonomi & Juridik
Vi köpte en ponny som sades vara en trygg o säker barnponny, läromästare... Fick hem den, den hade löss,men det är behandlat! Dagen...
Hästmänniskan
Hej! Jag ska försöka göra något långt, kort!
Jag hade förut en egen häst, Estelle och hennes föl, Måns. Men nu så har jag sålt båda då...
Skola & Jobb Lönen är relativt låg jämfört med flera andra akademiska yrken med samma utbildningslängd. Det tar 5,5 år att utbilda sig och räkna med...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...