Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Köpte häst för dryga halvåret sedan. Gjorde mig klar för att hästen var snäll att ridas ut på i skog och mark. Ingenting hade hästen...
Ekonomi & Juridik
Jag har fått en förfrågan om att ridträna ett par travare mot ersättning som f-skattare
Behöver jag några särskilda försäkringar?
Jag...
Ekonomi & Juridik
Jag är nyfiken på era åsikter om detta mail, själv får jag en dålig vibb av att det är en bedragare på gång igen!
Har en tävlingshäst...
Ekonomi & Juridik
Har kollat igenom flera olika försäkringsbolags villkor för att undersöka vad de egentligen ersätter. Med ett deprimerande resultat...
Ekonomi & Juridik
Ämnet har varit uppe tidigare ser jag när jag söker, men nyligen blev vi påminda om vikten av att skriva in vitesbelopp i samband med...
Hästmänniskan
Det här med att det pratas, skrivs och visas så lite hästsport i medierna... Bara av ren nyfikenhet, är det någon som har koll på om man...
Ekonomi & Juridik
I lördags blev jag uppsagd från mitt stall, två platser. Jag fick två veckor på mig, sen skulle mitt pick och pack vara borta. Jag...
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför...