Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Moderator: Flytta gärna tråden om den ligger fel Min kompis har ej skaffat pass till sin häst (min häst har pass). Skulle hon få betala...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Lantlolla
·
Hästmänniskan Vet att detta är en helt onödig tråd... men jag kände för att gnälla lite över min plågande smärta:cry:. Mitt ena knä gör i princip...
Svar
16
· Visningar
2 047
Senast: Totola
·
Z
Hästmänniskan Jag ska köpa en häst om några månader ungefär. Jag har kollat på annonser redan och hittat en häst som jag tycker verkar vara bra. Det...
Svar
19
· Visningar
1 841
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Jag fortsätter fundera på det här med försäkringar. Vad har ni för erfarenheter att överta säljarens försäkring på hästen? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 186
Senast: Maira
·
Hästmänniskan jag är verkligen helt kluven... Det är så är: Det nuvarande stallaet jag står i betalar jag 1700 kr. Då ingår det *10 kg hösilage per...
Svar
11
· Visningar
1 463
Senast: åke
·
Hästmänniskan :eek: Mössen tar ju över nu. Stallet är knökfullt utav möss.Var morgon får jag städa av bänkar och golv då möss river ner mina... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 873
Senast: Goat lover
·
P
Hästmänniskan Finns det att köpa? var då i så fall? och nej, jag ska inte köpa är bara nyfiken om det finns eller är dt olagligt? 2
Svar
37
· Visningar
3 441
Senast: carwes
·
Hästmänniskan Är det någon som har eget, eller erfarenhet av dessa ridhus från Sveaverken som är byggda med "växthusteknik"? Man kan välja bredd 22... 2
Svar
24
· Visningar
2 562
Senast: Fredag
·
J
Hästmänniskan Har ngn här ngt bra tips på tåliga, avtorkningsbara OCH inte svindyra plattor till boxväggar? Det är snart dags att byta ut de...
Svar
6
· Visningar
1 543
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Idag när jag skulle gå ut o släppa ut pållarna upptäckte jag att hagen mittemot stalet var lite uppbökad. Jag släppte ut pållarna, de...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Jag hittade igår en jättefin väg och när jag följt den en bit och skulle över stora vägen var det viltstängselgrindar på båda...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Rambolina
·
D
Hästmänniskan Det började en dag när jag gick med min häst och de kom några gående med en liten tjej i vagn. Hon hade något grövre handikapp och hade...
Svar
11
· Visningar
1 796
Senast: diny
·
Hästmänniskan Min höallergi har tagit fart igen nu eftersom hästarna börjat få hö.:( Det kliar och min näsa rinner, har utslag på hela kroppen...
Svar
11
· Visningar
2 546
Senast: Amore
·
T
Hästmänniskan Om 1 vecka ska vi tillbaka till kliniken med min fjording och det ser inte just ut. Han har ju fått en allvarlig senskada men eftersom... 2
Svar
21
· Visningar
2 035
Senast: Tjalfe
·
H
  • Låst
Hästmänniskan Här kommer en liten fortsättning för er som har följt händelsen med lilleman.Detta är stationschefen för Sunne veterinärstations...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: mysko
·
Hästmänniskan jag har en liten gård och har funderat på och grusa upp min vinterhage. När det är väldigt regnigt blir det lerbad. Kan man bara lägga...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Moffsan
·
S
Hästmänniskan Har blivit erbjuden jobb hos en ryttare som tävlar internationellt. Jobbet är drygt 6 dagar i veckan, följa med på tävlingar ibland...
Svar
9
· Visningar
1 497
Senast: fialotta40
·
L
Hästmänniskan Det börjar luta lite smått åt att köpa egen gård. Det kommer dröja ytterligare ca ett år innan det blir riktigt allvar men man har ju...
Svar
8
· Visningar
11 622
Senast: TomasN
·
C
Hästmänniskan Hej! Jag och min mamma ska ev måla om i stallet (boxarna) men vi har ingen aning om vilken färg vi ska använda så vi behöver få lite... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
24 238
Senast: puggan
·
S
Hästmänniskan Har blivit erbjuden ett hästjobb... Men när det nämndes "fickpengar" så blev jag lite tveksam :crazy: Är ju ett relativt slitigt...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Tacitus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka