Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan vad kan man få reda på pris klasserna på passen ....?? eftersom jag ska köpa en häst som inte ha något så vill jag fixa ett på han...
Svar
1
· Visningar
703
Hästmänniskan Jag har lite frågor kring försäljning och försäljning av unghäst. *Räcker det med vanlig vetrinärbesikting? *Om jag säljer en häst...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: boccia
·
B
Hästmänniskan Som rubriken lyder, finns sådana regler??? Har tröttnat rejält nu på min granne här. Staketet består av ståltråd (på vissa ställe...
Svar
4
· Visningar
1 610
Senast: Bamselina
·
Hästmänniskan Den där rubriken får väl duga... Hur som helst så är det så att jag har ny häst och papprena om ägarbyte ska skickas in till SPAF...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: roadkilled
·
Z
Hästmänniskan Kul att veta.. Själv är jag ingen hästägare men skall i senare liv köpa häst.. En dröm jag alltid velat göra. Sak samma.. Jag är nu... 2
Svar
25
· Visningar
3 282
Senast: lundsbo
·
  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan VI ska göra en ridbana här på gården till sommaren, som jag ska kunna använda till min fritidsridning som kanske framöver kan utvecklas... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 343
N
Hästmänniskan Vore tacksam om ni kära bukefalister skulle vilja svara på denna lilla enkät angående stall-lyx:) 1. Nämn tre saker som du tycker... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
19 308
Senast: Lea
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa hem en lastbil med spån alternativt trovbalar (eller både och) inför nästa säsong. Hur gör man enklast med...
Svar
11
· Visningar
1 259
Senast: Moffsan
·
Hästmänniskan Hej på er alla kloka nu behöver jag råd! Igår var jag och min sambo ute och kollade på en gård. Gården ligger kanonbra, lite skog hör...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Ska flytta här under sensommaren å funderar på stall m.m. Hjälp mig! Historia: JAg har två hästar en gamling som är ut på foder nu...
Svar
9
· Visningar
1 125
Senast: lovehorses
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger denna tråden rätt,om inte så får moderator gärna flytta den.Ligger det i deras dator på djursjukhuset hur det...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: PrittePuff
·
S
Hästmänniskan Hur går jag tillväga om jag vill bli veterinär för just hästar?
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Sirisiri
·
Hästmänniskan Får man ha hingst i "vilket stall som helst", eller finns det särksillda regler/riktlinjer?
Svar
18
· Visningar
2 878
Senast: Jossantt
·
Hästmänniskan Hej! Finns det någon som vet var man kan utbilda sig till hästakupunktör och ungefär hur lång utbildningen är? Kanske finns det även...
Svar
7
· Visningar
4 208
Senast: Jippo
·
Hästmänniskan Hur stor gödselplatta i kvm tror ni man behöver/häst? Hur stor har ni och hur många hästar? :bow:
Svar
4
· Visningar
4 772
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan Ni som har valt detta tillägg i försäkringen, hur mkt extra kostar det? Hur mkt pengar får ni ut om hästen blir oridbar? Funderar på...
Svar
1
· Visningar
662
Hästmänniskan Mina hagar består av mark som har legat odyrkat i säkert 50 år. Dom röjdes ordentligt förra sommaren med sån maskin som tugger upp... 2
Svar
21
· Visningar
2 240
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan Hej alla glada! Jag bor på en liten gård där vi haft får inlånade för att hålla markerna öppna. I år blir det dock inget av med det...
Svar
7
· Visningar
2 216
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Har gått i väntans tider länge nu, min märr skulle föla vilken dag som helst och då händer det som inte får hända. Hon togs in till sin... 2
Svar
36
· Visningar
3 269
Senast: fallon
·
Hästmänniskan Varför betalar jag 6 % moms på ridlektioner? Var går gränsen, när blir det 25%?
Svar
8
· Visningar
3 596
Senast: Anna_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden