Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Södertälje Ridklubbs Marlene Lindblad blev bästa svensk i finalkvalet till Lövsta Future Challenge, och slutade tvåa totalt. – Jag ville...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Noel och Nelly Svantesson från Vankiva älskar ridning. Varje lördag sitter de upp på Zulla och Bohun för att skritta en runda i...
Svar
0
· Visningar
298
·
Hästnyheter I fjol fick Paulinda Friberg säsongen förstörd på grund av hälsoprolem. I återkomsten i Göteborg i går slutade svenskan femma med hästen...
Svar
0
· Visningar
368
·
Hästnyheter Lördag kväll på Gothenburg Horse Show betyder traditionsenligt Gothenburg Trophy, en hoppning med hinder på 1,55. SVT sänder på SVT Play...
Svar
0
· Visningar
278
·
Hästnyheter 12-åriga Lilly Landgren, Ölands Ryttarförening, på Oyster River Pearl knep andraplatsen när Sverigeponnyn avgjordes för första gången...
Svar
0
· Visningar
359
·
Hästnyheter Sedan starten har Gothenburg Horse Show varit känd för sina stora blomsterarrangemang, som för fjärde året i rad sköts av boråsare. ...
Svar
0
· Visningar
256
·
Hästnyheter Stella Röhlcke och Crimson prickade formen perfekt till Gothenburg Horse Show. Efter att ha vunnit ett av kvalen slog hon till igen i...
Svar
0
· Visningar
382
·
Hästnyheter Under stormen som under tisdagen drog in över Kalifornien med stora översvämningar som följd, lämnades ett stort antal hästar fast i...
Svar
0
· Visningar
360
·
Hästnyheter Man börjar bli van vid det här laget. On Track Piraten fortsätter att dominera i Gulddivisionen. Den åttonde raka togs med gott om luft...
Svar
0
· Visningar
431
·
Hästnyheter Ännu en gång blev det ett tungt fall för Tekno Odin. Stjärnan sågs aldrig med chans på Bjerke och i stället klev Smedheim Solan fram och...
Svar
0
· Visningar
471
·
Hästnyheter Kevin Staut fick till en perfekt runda med Unna de Kerglenn Hdc och vann fredagens världscupkval med nästan en sekund. Det var...
Svar
0
· Visningar
597
·
Hästnyheter Casall Ask och Rolf-Göran Bengtsson är ett fenomen. Segerrika och sammansvetsade som få i hoppsportens värld. År efter år. Men nu är...
Svar
0
· Visningar
777
·
Hästnyheter På onsdagens ryttargala var Peder Fredricson och H&M All In juryns val till priset för Årets prestation respektive Årets häst. Ett val...
Svar
0
· Visningar
741
·
Hästnyheter Hade jag haft en dressyrhatt så hade jag lyft på den. För världscupens drottning Isabell Werth. I Scandinavium imponerade tyskan genom...
Svar
0
· Visningar
534
·
Hästnyheter Kusken Fredrik Persson har inte prioriterat världscupen den här säsongen – men när han fick ett wild card till finalen i Scandinavium...
Svar
0
· Visningar
428
·
Hästnyheter En gång i tiden lovade kommunen ett ridhus men det har ännu inte inträffat, skriver en Kumlabo och vill i ett medborgarförslag att...
Svar
0
· Visningar
579
·
Hästnyheter Ingen världscupfinal men en klar plan fram till EM. Patrik Kittel berättar hur och varför i vår intervju. Se filmen från hans och...
Svar
0
· Visningar
394
·
Hästnyheter Det var lärorika dagar i Göteborg för Malin Rinné. Men nöjd över niondeplatsen i dressyren var hon inte. "Jag hade velat göra det lite...
Svar
0
· Visningar
476
·
Hästnyheter – Jag svävar fortfarande på små moln. Jag vill inte komma ned. Gnestaryttaren Per Duvefelt var nära att slå personligt procentrekord med...
Svar
0
· Visningar
450
·
Hästnyheter Stella Röhlcke tog sig till Scandinavium som bästa ryttare efter de sex kvalen i Krafft Young Rider Cup runt om i landet. I Göteborg har...
Svar
0
· Visningar
446
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka