Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här lät det som att 3:e världskriget hade brutit ut från kl 22,30 fram till kl 02 inatt. Misstänker att det har vart likadant på många... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 313
Senast: Rie
·
Övr. Hund Det lär skulla finnas en handduk som är super att torka av hunden med. Har även sett en matta på TV reklam där det ska räcka att hunden...
Svar
19
· Visningar
2 031
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Är väldigt sugen på skaffa egen hund men hade tänkt och flytta hemifrån först :smirk: Nu vill jag ha lite ideer på vilken ras som...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Feykír
·
B
Övr. Hund Nu har jag äntligen bytt foder! Min JR valp år doggy gröna hos uppfödaren, tyckte att det var bäst att låta honom fortsätta äta det...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vår tik har nu senaste dagen/dagarna börjar kissa mycket. Idag gick jag en snabbpromenad på kanske tio minuter - en kvart, och hon...
Svar
7
· Visningar
4 578
Senast: ChristinA
·
M
Övr. Hund Jag & min kille köpte en 9-veckors valp i november. Vi bestämde att vi skulle flytta med hans föräldrar till gbg, och jag flyttade med...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Nu hoppas jag att nagon insatt person kan svara pa detta. Gar inkopspriserna upp eller ner nar det galler hundar?? Ingen speciell ras...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Grannen kom och stoltserade med nya valpen. Det är familjens första hund och de har lånat böcker och lusläst.. Men sen säger de att...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund valpen vår har magsjuka, någon som har något bra huskurs-recept?
Svar
8
· Visningar
3 122
Senast: Missemyran
·
H
Övr. Hund Hejsan! Min dobbermanhane på 6 år har misstänkt wobbler i nacken. Är det någon som vet något om detta? Han har förlamningssymtom i...
Svar
4
· Visningar
9 733
Senast: hubinette
·
Övr. Hund Till 99,999% är min hund det bästa som finns i mitt liv. Något som kanske verkar litet, men betyder så mycket är när han ligger i sin...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: Bee Sweet´s
·
C
Övr. Hund Från vilken dag räknar man? Tisdag började hon slicka sig mer än vanligt men jag upptäckte inte blod förrän onsdag eller torsdag...
Svar
11
· Visningar
1 071
Senast: ChristinA
·
G
Övr. Hund Hur gick det på din kurs idag? Laddade du ryggsäcken och vovven och kom iväg idag? Onödig att vara nervös, va! :D
Svar
4
· Visningar
705
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Har en underbar strävhårig Jack Russeltik som nu är 7 månader. Ena örat vill inte ligga lika vikt som det andra utan har sitt veck lite...
Svar
10
· Visningar
6 785
Senast: Ploppi
·
Övr. Hund Greyhoundtiken (blev fem år i december) verkar lite 'ur slag'. Hon äter som vanligt, har ingen feber, päls, slemhinnor, avföring etc...
Svar
4
· Visningar
1 377
M
Övr. Hund Träningen med rumsrehnet har gått lite upp och ner med min valp, han kissar ju inne lite då och då men mest på tidningarna vi lagt ut...
Svar
11
· Visningar
7 864
Senast: _malle__
·
Övr. Hund Kom igen nu jag vill se era senaste bilder som ni tagit nu så här i början på året :). Jag tog bilder på Jason idag. Bara sittbilderna... 2
Svar
25
· Visningar
1 646
Senast: pepp
·
B
Övr. Hund Idag hade vi besök av en bekant och hennes labradortik. Vi var ute på gården och tränade lite lydnad/busade. Min bekant...
Svar
13
· Visningar
4 693
Senast: beda
·
Övr. Hund Tankte bara meddela att Jordbruksministeriet (eller vad man nu skall oversatta det med, lansveterinaren/statsveterinaren?) har i...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Någonting som irriterar mig är hur folk medvetet eller omedvetet förstör uppfostran av hundar. Springer de inte rakt fram och hälsar på... 2
Svar
24
· Visningar
2 187
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition del 5
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur